نوشته شده توسط : مارال
رئیس کمیسیون ویژه حمایت تولید ملی مجلس جزئیات جلسه امشب دولت و مجلس در مورد کمک معیشتی به مردم را تشریح کرد

 

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 مجلس اظهار داشت: جلسه امشب مجلس و دولت با حضور روسای دو قوه، وزرای اقتصادی دولت و روسای کمیسیون‌ها و چهره‌های اقتصادی مجلس طبق روال گذشته برگزار شد.

وی افزود: دولت و مجلس در جلسه امشب توافق کردند که کمک معیشتی به مردم در شب عید انجام شود؛ البته کلیت این مسئله مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد تا دولت در مورد جزئیات این مسئله اطلاع رسانی کند.

فولادگر ادامه داد: هنوز در مورد نحوه پرداخت و منبع این پرداخت و همچنین نوع آنکه نقدی یا غیر نقدی باشد تصمیم قطعی و نهایی گرفته نشده و قرار است دولت در رابطه با این مسئله اطلاع‌رسانی داشته باشد.

این نماینده مجلس همچنین اظهار داشت: بحث در مورد اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها همچنان ادامه دارد و قرار است تا نمایندگان و دولت در این رابطه بیشتر با هم مباحثه داشته باشند.

وی تصریح کرد: همچنین در جلسه امشب بر این موضوع تاکید شد که دولت هرچه سریع‌تر لایحه بودجه را به مجلس ارائه دهد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دولتمردان در این جلسه به نمایندگان و نمایندگان به دولتمردان تذکر دادند تا از انجام مصاحبه و اظهار نظر‌هایی که موجب تنش در فضای کشور می‌شود و جو اقتصادی را تحت تاثیر قرار می‌دهند اجتناب کنند.





:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: توافق"مجلس"دولت ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: