نوشته شده توسط : مارال
به گزارش صراط، هادیه پندلتون هفته گذشته هنگام قدم زدن در یکی از محله های ثروتمند شیکاگو توسط فری مسلح به قتل می رسد، اما خبر مرگ وی پنجشنبه در رسانه های آمریکا بازتاب یافت.

یک پسر 16 ساله نیز که همراه وی بود نیز بر اثر اصابت گلوله زخمی شده و اکنون در بیمارستان است.

پلیس گفته است که ظرف یک ماه گذشته، بر اثر تیراندازی بیش از 40 نفر در شهر شیکاگو به قتل رسیده اند.

در حالیکه بحث بر سر قانون حمل سلاح داغ است، قتل این دختر پانزده ساله که در مراسم تحلیف باراک اوباما جز گروه موسیقی بود، بازتاب گسترده ای در رسانه های آمریکا داشته است.

ماه گذشته جوانی مسلح با ورود به یک مدرسه ابتدایی در شهر نیوتاون ایالت کانتیکت، 20 کودک 6 و 7 ساله و معلمان آن ها را به قتل رساند.

به دنبال این کشتار، فشار افکار عمومی و انتقاد به دسترسی آزادانه مردم به اسلحه باعث شد که باراک اوباما و برخی مقام های کنگره خواستار بررسی قوانین حمل و نگهداری سلاح در کشور و ایجاد محدودیت هایی در این زمینه شوند.

با وجود امضای لایحه پیشنهادی برای محدود کردن حمل سلاح توسط اوباما، بسیاری تردید دارند که به دلیل نفوذ لابی اسحه در کنگره، این محدودیت ها تاثیر خاصی بر کاستن از تعداد تیراندازی ها و خشونت های ناشی از آن در این کشور داشته باشد.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , خارجی , ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

بازیگری که با 18 مرد رابطه نامشروع داشته است!!!

شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود بازیگر زن 79 ساله ی فرانسوی را که در طول زندگی خود تجربه رابطه عاشقانه با 18 مرد را داشته است سوژه خبری خود قرار داد.

شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود بازیگر زن 79 ساله ی فرانسوی را که در طول زندگی خود تجربه رابطه عاشقانه با 18 مرد را داشته است سوژه خبری خود قرار داد.

شبکه من وتو طی گزارشی 15 دقیقه ای  زندگی "برژیت باردو"،این بازیگر فاسد دنیای هالیوود را مورد بررسی قرار داده و از وی به عنوان الهه روابط نامشروع در دهه50 میلادی یاد کرد.

 

در این گزارش زندگینامه این بازیگر از دوران کودکی تا شیوه ورودش به عرصه بازیگری به نمایش گذاشته شد و در خلال این گزارش به رابطه وی با 4 نفر از 18 مردی که وی با آنها در ارتباط بود، پرداخته شد.

شبکه من وتو رابطه عاشقانه و شیوه لباس پوشیدن برژِیت باردو را علت شهرت وی در جهان بیان کرد.

 

در پایان این مستند که با نام دوستاره برای دو نسل از این بازیگر یاد شده بود مجری برنامه در خصوص وی گفت:" جای تعجب نیست که تصویر او به عنوان ماریان، سمبل آزادی در فرانسه پذیرفته شده است و او احتمالا بیشتر از هر فرد دیگری در مشهور شدن کشورش نقش داشته است."

 



:: موضوعات مرتبط: خارجی , ,
:: برچسب‌ها: رابطه نامشروع"بازیگر ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

چینی‌ها که با تولید محصولات مختلف به پایین‌ترین قیمت ممکن، بازار بسیاری از کشورهای جهان را به خاک سیاه نشانده‌اند حالا با یک سرعت باور‌نکردنی وارد عرصه ساخت و ساز ساختمان شده‌اند.به گزارش مجله مهر، یک شرکت چینی اعلام...

چینی‌ها که با تولید محصولات مختلف به پایین‌ترین قیمت ممکن، بازار بسیاری
از کشورهای جهان را به خاک سیاه نشانده‌اند حالا با یک سرعت باور‌نکردنی
وارد عرصه ساخت و ساز ساختمان شده‌اند.

به گزارش مجله مهر، یک شرکت
چینی اعلام کرده که به زودی می‌تواند یک ساختمان ۶طبقه را در مدت ۲۴ساعت
بسازد  و تحویل مشتری دهد! این شرکت ساختمان‌سازی که پروژه‌هایش همه را
غافلگیر کرده است برای ساخت ساختمان‌ها از قطعات پیش ساخته استفاده
می‌کند. آخرین پروژه این شرکت، ساختمانی سه طبقه در منطقه هونان است که 
ساخت آن در مدت ۸روز به پایان رسید



:: موضوعات مرتبط: خارجی , ,
:: برچسب‌ها: بازار"چینی"خانه"پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
 
 
 

 

 
 

واحد مرکزی خبر نوشت:

لابی اصلی سلاح در آمریکا از اقدام تبعیض آمیز اوباما که برای دخترانش محافظ مخفی گذاشته است اما از استقرار محافظان مسلح در همه مدارس خودداری می کند، به شدت انتقاد کرد. انجمن ملی سلاح آمریکا در ویدیویی سی و پنج دقیقه ای از اقدام اوباما که برای فرزندانش محافظ گذاشته است و هیچ تدبیر دیگری برای دیگران در نظر نگرفته است به شدت انتقاد کرد. این انتقاد در بحبوحه جنجالها و بحثهای گسترده درباره اصلاح قوانین کنترل سلاح در آمریکا صورت گرفته است. در پی تیراندازیهای پیاپی در مدارس آمریکا انتقادات شدیدی از قوانین حمل سلاح در آمریکا صورت گرفته است. 
 
سخنگوی انجمن ملی سلاح آمریکا در این تصاویر ویدیویی گفت آیا فرزندان رییس جمهور مهمتر از فرزندان ما هستند. پس چرا درباره استقرار محفظان مسلح در مدارس اینقدر مردد است. اوباما از ثروتمندان می خواهد که مالیات عادلانه تری بپردازند، با این حال زمانی که سخن از سهم مردم در امنیت می شود وی برخوردی تبعیض آمیز دارد.
 
اوباما اخیرا در مصاحبه با شبکه ان بی سی گفته است: من به شدت درباره استقرار محافظان مسلح در مدارس مردد هستم زیرا استقرار این محافظان در واقع به معنی وجود سلاح های بیشتر در مدارس خواهد بود. وی همچنین اضافه کرد من همچنین فکر می کنم بیشتر مردم آمریکا نیز در این باره تردید دارند که این اقدام مشکل را حل خواهد کرد. با این حال تازه ترین نظرسنجی ای بی سی نیوز و واشنگتن پست نشان داد بیشتر آمریکاییها یعنی پنجاه و پنج درصد از آنها موافق استقرار محافظان مسلح در مدارس هستند. پنجاه و دو درصد از پاسخگویان به این نظرسنجی نیز اعلام کردند تیراندازیهای اخیر در نیوتاون کنتیکت موجب افزایش حمایت از افزایش کنترل تسلیحات در آمریکا شده است. به گزارش خبرگزاری فرانسه، در تیراندازی که چهاردهم دسامبر در مدرسه ابتدایی سندی هوک روی داد یک جوان مسلح کودکان شش و هفت ساله و معلمان آنها را به گلوله بست. آدام لنزا که پیش از این تیراندازی مادر خود را کشته بود در پایان این تیراندازی که یکی از شدیدترین تیراندازیها در تاریخ آمریکا به شمار می رود، خودکشی کرد.
 
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: خارجی , ,
:: برچسب‌ها: محافظان" ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد