نوشته شده توسط : مارال
پرونده مردی که متهم به قتل عمد یک پیرمرد 73 ساله بود در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.
 مردی در مرداد ماه سال گذشته حین بازداشت در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منجر به قتل عمد یک پیرمرد 70 ساله به نام شهرام گردید.
به گفته اظهارات متهم (سعید- ش) وی به علت سرقت لوازم خودرو با یکی از همدستان خود توسط ماموران کلانتری دستگیر و برای تکمیل پرونده و بررسی بیشتر موضوع به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع می گردد.
هنگامی که متهم در بازداشتگاه به همراه 22 نفر دیگر بوده پیرمردی 73 ساله نیز به آنان ملحق می گردد.
پیرمرد که به علت سالخوردگی اقدام به سر و صدا و فریاد در خصوص بی گناهی و همین طور رفتن به آبخوری می کرده موجب عصبانیت سایرین می گردد.
در این خصوص متهم برای ساکت نمودن پیرمرد از جای برخواسته و با چند ضربه سیلی به مقتول وارد می کند.
صبح روز بعد زمانی که بازداشتی های موجود در پلیس آگاهی از خواب بیدار می شوند متوجه کشته شدن پیرمرد می گردد.
پس از بررسی های پلیسی و نظریه پزشکی قانونی مبنی بر اصابت یک جسم سخت بر صورت و سر مقتول اقدامات آغاز می گردد که در بازجویی از افراد حاضر در بازداشتگاه ماموران متوجه متهم که فردی 40 ساله بوده می گردد.
در پی آن طی اعترافات صریح شاهدان عینی مقتول دستگیر و در بازجویی تخصصی اعتراف به چندین ضربه لگد با پاشنه پا به سر و صورت مقتول در نیمه شب حادثه می کند.
لذا پرونده متهم جهت صدور حکم و بررسی در اختیار قضات شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.


:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: مرگ , بازداشتگاه , پلیس , تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

دوربين مخفي راز خيانت ناموسي را آشكار كرد

 
2 خواهر که با خيانت به همسران خود مرتکب اعمال منافي عفت مي شدند ، به مجازات مرگ محکوم شدند.



اوايل فروردين ماه امسال ، 2مرد به دادسراي عمومي و انقلاب فرديس کرج مراجعه و از همسران خود به اتهام ارتباط پنهاني شان با مردان غريبه شکايت کردند.يکي از شاکيان گفت :

از چند ماه پيش اهالي محل از رفت و آمدهاي مشکوک همسرم و حضور مردان غريبه در منزلم به من شکايت مي کردند تا اين که از 2ماه پيش متوجه تغيير رفتار همسرم شدم و تصميم گرفتم به راز پنهاني وي پي ببرم.

 



:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: راز پنهان"دوربین ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

پدر تجاوز مي‌كرد، مادر فيلمبرداري

 

دادگاه عالي منطقه «پلي موث كراون» در انگلستان در بيانيه‌اي اعلام كرد كه دپارتمان خدمات اجتماعي اين منطقه و دپارتمان امور شهروندي انگلستان در تلاشند تا دختربچه 14 ساله‌اي را كه از جانب پدرش مورد تجاوز قرار گرفته و مادرش هم از صحنه‌هاي تجاوز فيلم‌برداري كرده است را نجات داده و او را به يك مكان امن منتقل كنند. البته اين تلاش تاكنون بي‌نتيجه مانده است

 


در گزارش دپارتمان اين كشور آمده است كه والدين اين دختر، هنگامي كه وي 13 سال داشته او را از ادامه تحصيل در مدرسه بازداشته و به دپارتمان آموزش و پرورش منطقه «پلي موث كراون» تعهد دارند كه در خانه و با معلم خصوصي ادامه تحصيل دخترشان را پيگيري مي‌كنند، در حالي كه چنين تعهدي اصلا به اجرا در نيامد.
 

 



:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: تجاوز" ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
 

درگیری و جنجال در روزنامه دولت

سرپرست سابق حراست در اعتراض به برکناری اش از سوی مدیر عامل موسسه ایران دفتر حراست را پلمپ کرد که موجب درگیری شد. وی معتقد است تغییر در مدیریت حراست این مجموعه باید از سوی وزارت ارشاد صورت می گرفت.

صبح امروز با حضور نیروهای انتظامی دفتر حراست موسسه ایران پلمپ شد که منجر به درگیری میان مدیران سابق و جدید این موسسه مطبوعاتی شد.

به گزارش پایگاه خبری صراط، پس از عزل و نصب های گسترده در روزنامه ایران انتظار می رفت این مدیران سابق زیر بار احکام جدید نروند که در جدید ترین اقدام صبح امروز مصفا سرپرست سابق حراست در اعتراض به برکناری اش از سوی مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران دفتر حراست را پلمپ کرد. وی معتقد است تغییر در مدیریت حراست این مجموعه باید از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گرفت.

بنابراین گزارش، حنیف ستاریان مدیرعامل جدید این موسسه پس از برخی هماهنگی ها و با حضور در دفتر حراست و از بین بردن پلمپ، خلیلیان سرپرست جدید را روانه صندلی اش کرد که این اقدام موجب حیرت خبرنگاران و کارمندان این موسسه مطبوعاتی شد.

گفتنی است، چند روز قبل ستاریان هشت تن از مدیران موسسه مطبوعاتی ایران از جمله سرپرست حراست این مجموعه را از کار برکنار کرد.
 



:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: درگیری"روزنامه ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
تصادف مرگبار وانت و کامیون در دماوند / تصاویر
 
برخورد شدید یک دستگاه خودرو وانت با قسمت عقب یک کامیون در جاده دماوند، یک کشته بر جای گذاشت.

 



:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: تصادف ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
 
 
 

 

 
 

آتش‌گرفتن آمبولانس پشت چراغ قرمز در کنگان

آمبولانس بیمارستان کنگان به علت نقص فنی پشت چراغ قرمز آتش گرفت.

به گزارش بی باک به نقل از افکار نیوز ،یکی از آمبولانس‌های بیمارستان امام خمینی بندر کنگان عصر چهارشنبه پشت چراغ قرمز و چهار راه مرکز این شهر دچار آتش سوزی شد که فقط راننده این آمبولانس دچار سوختگی جزئی شد.

به گفته شاهدان ماجرا، خودرو آمبولانس که متعلق به بیمارستان امام خمینی بندر کنگان بوده، پس از توقف پشت چراغ قرمز از آن دود غلیظی خارج می شود.

پس از بروز این واقعه رانندگان و مردمی که از آن مسیر در حال تردد بود متوجه این دود غلیظ شدند و به سرعت به کمک راننده شتافتند و موفق شدند در مدت زمان کوتاهی آتش را مهار کنند و مانع از سرایت آن به قسمت‌های دیگر خودرو شوند.

تجهیزات ناخوش‌احوال بیمارستان امام خمینی در انتظار نوسازی

یکی از این شاهدان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خوشبختانه آمبولانس به جز راننده هیچ سرنشینی نداشت و خالی بود.

وی افزود: متاسفانه برخی از خودروهای بیمارستان امام خمینی دچار فرسودگی زیادی هستند و این نیازمند توجه بیشتر مسئولین به نوسازی تجهیزات نا خوش احوال این موسسه درمانی است.

وی گفت: خدا را شکر که بیماری در این آمبولانس وجود نداشت و راننده به سرعت اقدام به مهار آتش سوزی کرد و اگر خدایی نکرده این خودرو حامل بیمار بود و سرعت آتش سوزی شتابی بیشتر از این داشت چه اتفاقی می افتاد.

این شهروند کنگانی گفت: از مسئولان بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خواستاریم که مانند گذشته که به این شهرستان نگاه ویژه ای داشته اند با توجه به انفجار جمعیت در شهرستان کنگان و نیاز به امکانات پیشرفته تر و بیشتر در این شهرستان به آن توجه بیشتری داشته باشند.

دست چپ راننده دچار سوختگی شده است

یکی از مسئولان بیمارستان امام خمینی کنگان نیز در این خصوص به مهر گفت: صبح امروز آمبولانس بیمارستان امام خمینی شهر کنگان پس از حرکت در مسیر بازگشت از خورموج به شهر کنگان دچار نقص فنی می شود.

عیدان عباسی گفت: راننده آمبولانس پس از رسیدن به شهر کنگان به طور ابتکاری برای جابه جایی آن تا تعمیرگاه بشکه بنزین را درون اتاق خودرو گذاشته و از پمپ خودرو پژو ۴۰۵ برای انتقال بنزین به انژکتور استفاده می کند.

وی افزود: متاسفانه خودرو در همین مسیر کوتاه و پشت چراغ قرمز نزدیک به ورودی مرکز شهر دچار سانحه آتش سوزی می شود و البته با سرعت عمل راننده و با استفاده از کپسول آتش نشانی آتش تا حد زیادی مهار می شود.

عباسی گفت: متاسفانه دست چپ راننده دچار سوختگی شده است و وی برای درمان به بیمارستان انتقال داده شد.

خوشبختانه پس از بوجود آمدن ترافیک طولانی در مسیر کنگان به سمت عسلویه با جابه جایی خودرو مسیر مجدداً بازگشایی و در حال حاضر ترافیک روان شده است.



:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: آتش سوزی"آمبولانس ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
جسد آویزان از پل ستاری مشهد ، شناسایی شد
بازپرس ویژه قتل عمد مشهد گفت که هویت جسد فردی که به صورت آویزان از پل شهید ستاری مشهد کشف شد، مشخص شده است.
علی موحدی‎راد، افزود: این فرد سابقه سه مرتبه معرفی به زندان داشته و در سال 87 نیز به صورت توافقی از همسر خود جدا شده است.وی ادامه داد: همچنین در تحقیقات محلی مشخص شد که مقتول یک سری اختلافات مالی نیز داشته است.
موحدی‌راد با اشاره به پیشرفت‌های مناسب در این پرونده خاطرنشان کرد: اقداماتی برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان انجام شده و پرونده پیشرفت خوبی دارد.وی با بیان اینکه مقتول با لباس منزل پیدا شده است، افزود: آثار ضرب و شتم روی بدن مقتول نشان می‌دهد که او مقاومت کرده و این یعنی در حالت بیداری و هوشیاری به قتل رسیده است.
بازپرس ویژه قتل مشهد عنوان کرد: علت قتل به احتمال زیاد ضربات وارد شده به سر وی و شکستگی جمجمه است.
وی در مورد آویزان بودن این جسد از پل شهید ستاری نیز گفت: مقتول به خواست و اراده نمی‌خواسته جسد را آویزان کند، بلکه هنگامی که قصد داشته جنازه را به درون کانال پرتاب کند، پتو به نرده‌های پل گیر کرده و جنازه حالت آویزان پیدا کرده است و احتمالا به علت حضور مردم نتوانسته قصد خود را عملی کند.


:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: جسد"قتل عمد ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

سه دانشجو قرباني سه زورگير دماوند

 

شفا آنلاين| سه نفر زورگير با حمله به سه پسر دانشجو در دماوند، پس از مجروح كردن آنها، پول و اموال‌شان را به سرقت برده و متواري شدند. روز حادثه سه پسر دانشجو در نزديكي دانشگاه آزاد دماوند سوار بر خودرو بودند كه از سوي زورگيران چاقو به دست متوقف شده و هدف حمله قرار گرفتند. يكي از دانشجويان كه از ناحيه دست مجروح شده بود، در تشريح ماجرا گفت: پس از پايان امتحان، من و دو تن از دوستانم از دانشكده فني و حرفه‌يي سما- وابسته به دانشگاه آزاد- خارج شديم. در حالي كه سوار بر خودرو قصد داشتيم براي صرف ناهار به خيابان مجاور دانشكده برويم، ناگهان سه مرد ناشناس جلوي خودرو را گرفته و از ما خواستند پياده شويم.

در حالي كه خيلي تعجب كرده بوديم، پياده شديم اما آنها ناگهان به طرف ما حمله كرده و در حالي كه با چاقو و چماق به سر و صورت و بدن ما ضربه مي‌زدند، سعي داشتند تلفن همراه، پول و حتي لباس‌هايمان را به زور بگيرند. ابتدا قصد مقاومت داشتيم اما وقتي ما را تهديد به مرگ كردند و چاقو را زير گلويمان گذاشتند، به ناچار

هر چه مي‌خواستند، به آنها داديم.

به گفته دانشجويان زورگيران نيز بلافاصله از محل متواري شدند. پس از اين سرقت، در حالي كه به‌شدت شوكه بوديم، به دانشكده رفتيم تا موضوع را به رييس اطلاع دهيم اما موفق نشديم. فرداي روز حادثه نيز حتي نتوانستيم در جلسه امتحان بعدي شركت كنيم. مالباخته همچنين گفت: تامين امنيت اين منطقه كه محل رفت و آمد دانشجويان است، از اهميت بالايي برخوردار است اما متاسفانه بروز چنين حوادثي باعث ناامني محل شده و چه بسا ممكن است جان دانشجويان در معرض خطر قرار بگيرد.



:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: قتل"زورگیر"دانشجو ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

دوستي خياباني قتل دختر دانشجو را رقم زد

تازه‌ترين جزييات و وجوه مختلف جنايتي كه در آن دختري 23 ساله قرباني شده است از زبان سردار احمدعلي گودرزي، فرمانده پليس استان البرز روشن شد.

به گزارش آخرین به نقل از اعتماد، سردار احمدعلي گودرزي درباره اين جنايت كه در خانه متهم به قتل صورت گرفته گفت: پدر متهم به قتل براي نجات اين دختر 23 ساله تلاش‌هايي كرده و او را به بيمارستان منتقل كرده است اما در نهايت به دليل شدت جراحات اين دختر جان سپرد و پرونده‌يي جنايي با عنوان قتل دردستور رسيدگي پليس قرار گرفت.

براساس گزارش مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي البرز، 21 دي‌ماه امسال و در پي مرگ يك دختر 23 ساله در بيمارستاني در كرج رمزگشايي از جنايتي كه او در آن قرباني شده بود در دستور كارآگاهان پليس قرار گرفت.

ماموران كلانتري 14 رسالت كرج كه از طريق پرسنل بيمارستان در جريان فوت دختر 23 ساله بر اثر ضربات چاقو قرار گرفته بودند، براي بررسي موضوع در اين بيمارستان حاضر شدند. ماموران كلانتري 14 كرج در بررسي‌هاي اوليه خود مردي را در محوطه بيمارستان يافتند كه پيش از مرگ دختر 23 ساله او را به تيم درمان سپرده بود.

 



:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: قتل"دوستی"پلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

 

 
اعدام قاتل شمشیر به دست ارومیه‌ای در ملاء عام
 

قاتل پرونده‌ خیابان امام (ره) ارومیه که با شمشیر مقتول را به قتل رسانده بود، در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد. امامعلی بقایی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه در این باره گفت: این قاتل 20 ساله 13 آبان 91 با شمشیر، شاگرد فروشگاه کفش فروشی در خیابان امام (ره) ارومیه را به قتل رسانده بود. وی ادامه داد: حکم اعدام این قاتل پس از تایید در دیوان عالی کشور در ملاء عام به اجرا در آمد. بر اساس اعلام روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی، جمعی از مردم با تشکر از مسوولان قوه قضاییه در اجرای قاطع حکم این قاتل، ابراز امیدواری کردند که اجرای اینگونه احکام آن هم در ملاء عام برای متخلفان و اراذل و اوباش درس عبرتی باشد.



:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: اعدام "قاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

عروس مخالف با روسپیگری،سرش را از دست داد

 
یک دختر جوان افغانی که به پیشنهاد مادر شوهر و پسر عموی مادر شوهرش برای روسپیگری پاسخ منفی داد،سر بریده شد...

شوهر این دختر جوان کارگر یک نانوایی میباشد که صبح بسیار زود برای کار به مغازه نانوائی میرود و در ساعات پایانی شب به خانه بازمیگردد،مادر و پسر عموی مادر این کارگر جوان از همسر جوان او میخواهند هنگامیکه پسر سرکار میباشد او به روسپیگری بپردازد.

اما این عروس جوان این پیشنهاد را نپذیرفت و مادر شوهر با همکار پسر عمویش سر او را بریدند.



:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
اعدام شدند، اما سهم من چقدر است؟
حجه الاسلام شهاب مرادی در این یادداشت می نویسد: اگر به جای چشم دوختن به صحنه اعدام یک مجرم و حتی بی آبروترین جنایتکار، چشم بر نقص ها و گناهان خود می گشودیم ، حال مان بهتر بود. اگر به فکر گرسنه بودیم و ...
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

یک آپارتمان در یافت‌آباد منفجر شد

 

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: در انفجار گاز منتشرشده در آپارتمان سه تن دچار سوختگی شدند.

 

حسن عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این حادثه گفت: نشت گاز داخل ساختمانی واقع در یافت‌آباد، خیابان صاحب الزمانی در ساعت 2:23 بامداد چهارشنبه باعث انفجار شد.

 ...



:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: آتش سوزی"انفجار ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

آتش ‌سوزی تانکر 10 هزار لیتری در تهران

 
آتش سوزی تانکر 10 هزار لیتری،مرگ دلخراش مالک رنگ فروشی در آتش،حریق سونای خشک و برخورد خودرو با جرثقیل مهمترین اخبار آتش نشانی تهران است.
مهر: بی توجهی به اصول ایمنی در پر کردن مخزن گاز خودروی سواری آتش سوزی این وسیله نقلیه و وارد آمدن خسارت مالی را در پی داشت.در پی تماس مالک این خودرو با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، بیدرنگ آتش نشانان ایستگاه 86 را ساعت 17:50 دقیقه عصر روز گذشته به شهر ری، قلعه الیمون اعزام کرد.
....

 


:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: آتش سوزی"تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

افشاي زواياي پنهان پرونده قتل زن باردار

 

با تحقيقات قاضي ويژه قتل عمد، زواياي پنهان ديگري از پرونده قتل يک زن باردار افشا شد.

به گزارش خراسان، آذر گذشته مردي با پليس گلشهر تماس گرفت و از قتل همسرش در منزل مسکوني خبر داد. در پي دريافت اين خبر ماموران انتظامي، موضوع را به قاضي «موحدي راد» اطلاع دادند و بدين ترتيب تحقيقات درباره مرگ مشکوک زن ۲۹ ساله آغاز شد. آثار درگيري در محل کشف جسد احتمال وقوع جنايت را قوت بخشيد.اين در حالي بود که حدود ۸ ساعت از مرگ زن مي گذشت و آثاري از درگيري روي گردن زن نمايان بود کشف تکه هاي ليوان شکسته و قطع شدن کابل تلفن و ادعاي همسر اين زن مبني بر سرقت ۸ النگوي طلا، موجب شد تا قاضي ويژه قتل عمد به همسر ۲۵ ساله مقتول ظنين شود. پس از گذشت چند روز از ماجراي قتل زن جوان و پيدا شدن شواهدي مانند ارتباط همسر مقتول با يک زن غريبه، مقام قضايي دستور بازداشت جوان ۲۵ ساله را صادر کرد و تحقيقات از وي آغاز شد اما او در بازجويي ها منکر ارتکاب هرگونه جرمي بود و ادعا مي کرد وقتي از سرکار به منزل بازگشتم با پيکر بي جان همسرم روبه رو شدم. اين گزارش حاکي است: در ادامه تحقيقات زن غريبه و يک زن ديگر از بستگان متهم در اين پرونده دستگير و بازجويي شدند.با اعترافات زن غريبه زواياي ديگري از اين پرونده روشن شد اما متهم جوان همچنان اصرار بر بي گناهي داشت تا اين که روز گذشته قاضي ويژه قتل عمد به همراه عوامل بررسي جرم و کارآگاهان پليس آگاهي دوباره به محل جنايت که قبلاً پلمب شده بود رفت. با کشف مقاديري موادمخدر و مشروبات الکلي اين پرونده در حالي وارد مرحله جديدي شد که متهم ادعا مي کرد شب جنايت فرزندش در شکم مادر زنده بود به همين دليل قاضي موحدي راد از پزشکان قانوني خواست تا ساعت و تاريخ دقيق مرگ جنين را اعلام کنند. پزشکان نيز پس از انجام معاينات و بررسي هاي لازم، اعلام کردند که جنين ۲ روز قبل از وقوع جنايت جان باخته است. بدين ترتيب زواياي ديگري از اين پرونده افشا شد و بازجويي از متهم همچنان ادامه دارد.



:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: افشاي زواياي پنهان پرونده قتل زن باردار ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

جوانی که دو ماه بدون جمجمه زندگی کرد

همشهری سرنخ: دو ماه قبل جوان آبادانی در جریان تصادف جمجمه‌اش به شدت آسیب دید و شکست. در این حادثه استخوان‌های جمجه‌ پسر جوان تکه تکه شد و خونریزی باعث شد تا حجم مغز بیمار زیاد شود. ماموران اورژانس پس از رسیدن به محل حادثه، این پسر 24 ساله را به سرعت به بیمارستان امام خمینی (ره) آبادان منتقل کردند و پزشکان بدون اتلاف وقت وارد عمل شدند......



:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: جوانی که دو ماه بدون جمجمه زندگی کرد ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد