نوشته شده توسط : مارال

تصاویر: ویلای منحصر بفرد در شهرک غرب تهران

 

 
 


:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: تصاویر"ویلای"شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز رضایت از کیفیت ساخت واحد‌های مسکن ویژه اعلام کرد: در ایام دهه فجر خبرهای خوشی از مسکن ویژه به مردم می‌دهیم.
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ علی نیکزاد در حاشیه‌ی بازدید از اولین نمایشگاه بین‌المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در ابتدا بنا بود قیمت دقیق واحد‌های مسکن ویژه در قسط پایانی آن مشخص شود اما در جلساتی که داشتیم مقرر شد ابتدا قیمت زمین‌ها به متقاضیان اعلام شود.
 
وی گفت: در این طرح قرار است ابتدا حدود 30 درصد از هزینه‌ها از متقاضیان و 70 درصد دیگر به صورت قسطی دریافت شود که با موافقت رییس‌جمهور مقرر شد این اقساط ماهانه بیش از یک میلیون تومان نباشد.
 
نیکزاد خاطر نشان کرد: متقاضیان مسکن ویژه با پرداخت چهار یا پنج مرحله 15 تا 20 میلیون تومانی می‌توانند این واحد‌ها را تحویل بگیرند.
 
وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز رضایت نسبت به کیفیت واحد‌های مسکن ویژه گفت: ساختمان‌های این طرح به صورت مهندسی‌ساز، با کیفیتی بالا و در مجتمع‌های هشت، 10 و 12 واحدی ساخته خواهد شد. همچنین در هر راه‌پله بیش از دو واحد ساخته نمی‌شود و تمامی این ساختمان‌ها دارای حیاط و پارکینگ هستند.
 
وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: خبرهای خوشی از مسکن ویژه تهران برای مردم در ایام دهه فجر داریم.
 
وی با اشاره به جلسات مشترک مجلس و دولت گفت: این جلسات در جوی بسیار دوستانه برگزار می‌شود و دولت و مجلس هر دو بر لزوم گسترش همکاری‌ها هم نظر هستند.
 
به گفته نیکزاد بحث‌های اصلی این جلسات بیشتر پیرامون مرحله‌ی دوم هدفمند‌سازی یارانه‌ها و نحوه‌ی ارائه بودجه سال 92 است که نتایج دقیق آن را سخنگوی اقتصادی دولت به اطلاع خواهد رساند.
 
وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر به توسعه‌ی دریایی کشور گفت: با توجه به گستردگی سواحل و بنادر در ایران می‌توانیم به یک توسعه‌ی دریامحور دست یابیم.
 
وی با اشاره به تعامل سازنده میان سازمان بنادر و دریانوردی و بخش خصوصی اظهارکرد: برای رسیدن به یک توسعه دریایی باید دولتی‌ها و بخش خصوصی در کنار یکدیگر تعاملی موثر داشته باشند و با یاری‌ گرفتن از توان دانشگاهی جایگاه این صنعت مهم را ارتقاء دهند.
 
نیکزاد افزود: خوشبختانه سازمان بنادر در راستای ایجاد این تعامل بسیار خوب عمل کرده و این نمایشگاه نیز با این هدف و با مشارکت بخش خصوصی و سازمان جهانی دریانوردی (IMO) و با شعار «دریا محور توسعه» برگزار شده است.
 
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سرمایه‌گذاری سالانه 700 تا 800 میلیارد تومانی سازمان بنادر برای گسترش بنادر و سواحل کشور گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم حضور مقتدر در عرصه‌ی دریایی، تلاش کردیم در کنار اقتدار، توسعه و تجارت دریایی را نیز گسترش دهیم و در نمایشگاه فعلی همه ارگان‌های ذیربط دریایی حضور دارند که در بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محصولات خود را عرضه کرده‌اند و امیدواریم با ایجاد این تعامل پایدار به توسعه‌ی دریایی مورد نظر دست یابیم.
 
وی با اشاره به ظرفیت بالای بنادر کشور گفت: در حال حاضر 11 بندر مهم و دهها بندر کوچک در کشور فعال است که ظرفیت سالانه‌ی ترانزیت کالا در این بنادر 172 میلیون تن و 57 میلیون TEU ظرفیت کانتینری دارند.
 
به گفته نیکزاد در حال حاضر سازمان بنادر 140 پروژه‌ی توسعه‌ای را در بنادر کشور در دست کار دارد که در دهه فجر امسال تعداد زیادی از آنها افتتاح خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: خبر , خوش , نیکزاد , مسکن ویژه ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
 
اگر کسی که ریاست طلبی نا به جایی در خانه داشته باشد و ویژگی های شخصیتی منفی خود در خانواده پیاده کنند خانواده دچار اختلال می شود.
فربد فدایی، روانشناس در گفتگو با خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران گفت:  هر خانواده ای از مجموعه ای اعضا روابط بین اعضا تشکیل شده که هر کدام از اعضا نقش هایی را بر حسب مقتضیات و توانمندی ها و سنت های فرهنگی برعهده می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بین اعضای خانواده باید تعامل، محبت، همکاری وجود داشته باشد و به سمت هدف خانواده پیش روند.

وی افزود: عموماً مردها ریاست خانواده را بر عهده دارند و البته خانم ها در این زمینه با مرد خانواده همکار می کنند و کودکان نیز بخشی بی طرف دیدگاه ها و نظریات والدین را دارند و مورد محبت والدین قرار می گیرند.

وی عنوان کرد: در خانواده های طبقات متوسط در ایران به کودکان پروبال بیش از حد داده می شود به نحوی که در مورد همه چیز تصمیم گیری می کنند در حالی که چنین رویدادی غلط است و به ضرر کل خانواده از جمله خود کودکان تمام می شود.

وی اظهار نشان کرد: زمانی که کودکان حالت ریاست طلبی در خانواده دارند تقلید های کورکورانه و نا به جا از خانواده های غربی را تا خیلی از اوقات با واقعیات آن کشورها وفق نمی دهد.

وی در رابطه با ریاست طلبی نا به جا افزود: گاهی اوقات خانم های خانه ریاست خانواده را بر عهده می گیرد مرد خانواده از این مسئولیت کناره می گیرد و یا گاهی فرزند بزرگ خانواده که اغلب پسر است، ریاست خانواده را بر عهده می گیرد شاید به سنت های خانوادگی برگردد.

وی افزود: و یا گاهی اوقات زن سرشته همه امور را بر عهده می گیرد و این به صفات شخصیتی افراد بر می گردد.

وی در ادامه گفت: صفات شخصیتی فردی به عنوان نمونه این که در کودکی با او با خشونت رفتار شده و تمایل دارد در خانه ریاست را بر عهده بگیرد و حذف خود را پیش ببرد و کسی که حال انفعال و گوشه گیری دارد و یا فردی که مورد ترد دیگران در خانواده است بخشی قربانی را در خانواده ایفا می کنند.

وی اظهار داشت: هر کسی در خانواده نقش دارد و اگر نقش ها معکوس و یا متفاوت باشد در کارکرد خانواده اختلال ایجاد می شود.
 


:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

ایران وارد کننده آب می شود

براساس اظهارات سرپرست معاونت آب و آبفا وزارت نیرو، مذاکراتی برای واردات آب از کشورهای همسایه به ایران صورت گرفته است.
گفته می شود در حال حاضر این طرح در کمیسیون کشاورزی مجلس در حال بررسی است.

به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین، علی ایرانپور یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان این‌که خرید آب از برخی کشورهای همسایه برای حل مشکل بی‌آبی در بعضی مناطق دیده شده است، گفت: در این زمینه کشور تاجیکستان که دارای منابع خوب آبی است می‌تواند مبدأ مناسبی برای خرید آب و حل مشکل آب استان‌های خراسان باشد.

این تصمیم در شرایطی است که ایران بیش از ۴۰ سال است که در شرایط خشکسالی به سر می برد و با توجه به افزایش روزانه مصرف آب در کشور بحران کم آبی هر سال نسبت به سال گذشته افزایش می یابد.

در حال حاضر در بسیاری از استان های کشور کشاورزان با مشکل برای آبرسانی به مزرعه های خود مواجه هستند و همین امر به یکی از اساسی ترین معضل های مسوولان استان های کویری کشور بدل شده است.

اگرچه گفته می شد سال بارندگی امسال پر رونق تر از گذشته بود اما متاسفانه طی یک ماه گذشته با کاهش محسوس بارندگی در کشور مواجه بوده ایم و همین امر نیز بر مشکلات افزوده است.



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: ایران"جهان"اقتصاد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

مسکن - روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

اخيرا یکسری از موسسات مالی وارد بازار مسکن شده‌اند تا در کنار بازار دلالی ملک، ابزارهایی را كه براي تامین مالی خریداران مسکن در اختیارشان است به جامعه تقاضا معرفي كنند.
تسهیلاتی که این دسته از موسسات به متقاضیان در بازار خرید مسکن ارائه می‌کنند وام‌های «اقساطی» یا «مضاربه‌ای» است که البته برای هر یک از این تسهیلات، درصد متفاوتی برای نرخ سود در نظر گرفته شده است و خریدار بر اساس توانایی مالی خود می‌تواند روش مضاربه یا قسطي را انتخاب کند. اين موسسات سودي كه از محل پرداخت وام خريد مسكن، به دست مي‌آورند به قدري است -30 تا 60 درصد- كه هزينه سرمايه‌گذاري‌ آنها در چنين بازاري را تضمين مي‌كند.
 

شعاری که برخی از این موسسات مالی بر اساس آن اعلام هویت کاری می‌کنند این است: «انتخاب ملک از شما، پرداخت تا 50 درصد ارزش ملک از ما.»

 



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: وام"مسکن"خرید ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

تصميم يارانه‌اي براي شب عيد

دنياي اقتصاد - همزمان با اظهارات سخنگوي دولت مبني‌بر اينكه «با توافقات صورت گرفته بین دولت و مجلس، تا پیش از عید کمک مناسبی به مردم خواهد شد»، چند تن از نمايندگان با اشاره به جزئياتي از اين كمك، رقم آن را اعداد متفاوتی بين 50 تا 200 هزار تومان اعلام كرده‌اند؛ با اينکه غلامحسین الهام ذکر جزئیات این «کمک» را به نهایی شدن تصمیمات در هفته آینده موکول کرده و در میان سخنان نمايندگان درخصوص اينكه كمك‌ها به 2 دهك پايين درآمدي يا به 7 دهك جامعه تعلق مي‌گيرد، اختلاف وجود دارد، از مجموعه اظهارنظرها، دو عدد 100 هزار تومان و 7 دهک محتمل‌تر به نظر می‌رسند. کمک‌هایی که بر اساس توافقات دولت و مجلس قرار است از طریق برداشت 2 میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی تامین اعتبار شود. البته هنوز مشخص نیست که این «کمک» به طور نقدی پرداخت خواهد شد، یا غیرنقدی؛ چراکه به نقل از برخی مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت از آماده شدن ستاد بسیج اقتصادی کشور برای توزیع «کارت معیشت خانوار» سخن به میان آمده و گفته شده که «قرار بر این است که در گام اول، برنج، روغن، قند و شکر در اختیار مردم قرار گیرد.»



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: یارانه"عیدی"مجلس ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

اختلاس میلیاردی کارمند زن

خانم "زینه سعود فریح" کارمند بخش مالی شهرداری بغداد چندی پیش به اتهام اختلاس ١٤میلیارد دینار دستگیر شد و روز گذشته دادگاه پس از اثبات اتهام وی، این خانم را به حبس ابد محکوم کرد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دادگاه کیفری عراق یک کارمند شهرداری بغداد را به اتهام اختلاس ٣٥ میلیارد تومانی به حبس ابد و مصادره اموال منقول و غیر منقول، محکوم کرد.

 
یک منبع آگاه در کمیسیون دارایی پارلمان عراق اعلام کرد: خانم "زینه سعود فریح" کارمند بخش مالی شهرداری بغداد چندی پیش به اتهام اختلاس ١٤میلیارد دینار دستگیر شد و روز گذشته دادگاه پس از اثبات اتهام وی، این خانم را به حبس ابد محکوم کرد.
 
زینه سعود فریح پس از پذیرش اتهامات خود اعتراف کرد بخش بزرگی از این پول را در بانک‌های لبنان و اردن سرمایه‌گذاری کرده است.


:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: اختلاس"میلیاردی"کارمند ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

واکنش قاضی پور به بنزین 2500 تومانی

نماینده ارومیه با اشاره به جلسات مشترک دولت و مجلس گفت: اگر نمایندگانی که در این جلسات شرکت می کنند هم با اجرای فاز دوم هدفمندی موافقت کنند ما در مجلس اجازه نمی دهیم بنزین 2000 یا 2500 تومان شود.


:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: بنزین"قاضی پور ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

 

 

والدینی که در مقابل زندگی مشترک بدون ازدواج قانونی دخترانشان سکوت می کنند چه کسانی هستند؟!


زندگی مشترک بدون عقد زیر سقف تهران

چند روز پیش رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تشکیل زندگی های مشترک بدون ازدواج در محلات شمال تهران خبر داد. مرتضی طلایی ضمن اعلام این خبر گفته بود که: ‌متاسفانه‌ گزارش‌هایی مبنی بر تشکیل زندگی‌های مجردی در شمال شهر تهران داریم که در آن دختر و پسر بدون ازدواج رسمی زیر یک سقف زندگی می‌کنند. با شنیدن این خبر این پرسش در ذهن ما ایجاد می شود که با توجه به ارزش های اخلاقی حاکم بر جامعه ما این افراد چه کسانی هستند که بر خلاف اعتقادات دینی و عرفی جامعه بدون ازدواج شرعی و قانونی اقدام به زندگی مشترک می کنند؟ والدینی که در مقابل زندگی مشترک بدون ازدواج قانونی دخترانشان سکوت می کنند چه کسانی هستند و چه عاملی باعث شده که نوع زندگی بی بند و بار غربی با چنین گستردگی در کشور ما فراگیر شود؟



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: زندگی"بی قانونی"در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

قیمت بنزین آزاد در شهرهای مرزی

همزمان با افزایش خرید و فروش کارت‌های اجاره‌ای سوخت در برخی از شهرهای مرزی، قیمت بنزین در بازار آزاد توسط افراد سودجو به ۱۵۰۰ تومان رسید، با این وجود طرح ویژه جمع‌آوری و ابطال کارت‌های سوخت کرایه‌ای آغاز شده است.
 
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، از ابتدای سالجاری تاکنون متوسط مصرف بنزین کشور به بیش از ۶۳ میلیون لیتر در روز رسیده که مصرف این فرآورده پرطرفدار نفتی در مقایسه با سال گذشته حدود ۶ درصد رشد داشته است.
با این وجود مسئولان وزارت نفت مصرف واقعی بنزین کشور را حدود ۶۰ تا ۶۱ میلیون لیتر عنوان کرده و معتقدند: روزانه ۲ تا سه میلیون بنزین به کشورهای همسایه قاچاق می شود.



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: قیمت بنزین 1500تومان شد ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

شبکه جام جم

پس از این جمله، واکنش مجریان و مسئولان برنامه این گونه بود که، دو مجری خندیدند و پس از آن تصاویر المپیک که در ایران زمان شاه برگزار شد را نشان دادند

   

 

به گزارش اروم نيوز،شبکه ایرانی جام جم برنامه ای به نام اینجا ایران است را پخش می کند، در این برنامه که به عنوان یک جنگ مفرح شبانه معرفی شده است، ده مجری از جمله اقبال واحدی، محمد سلوکی ، حسین رفیعی، عبدالرضا امیراحمدی،محمد مطلب، در استودیو حضور داشته و به اجرای برنامه می پردازند.

 این برنامه که حسین رفیعی و عبدالرضا امیراحمدی مجری آن هستند، دیشب با حضور آقای باغبان باشی دونده پیشکسوت , فرد دیگری به نام پیرسلامی برگزاری شد.
در برنامه دیشب یکی از مهمان ها در عین بی توجهی مجریان چنین میگوید: خدا رحمت کند پدرش گوگوش رو اسمش ...بود.

پس از این جمله، واکنش مجریان و مسئولان برنامه این گونه بود که، دو مجری خندیدند و پس از آن تصاویر المپیک که در ایران زمان شاه برگزار شد را نشان دادند.

بی توجهی مسئولین برگزاری چنین برنامه هایی از تریبونی ها در فضای خارج از ایران که به عنوان منادی از جامعه داخلی کشور به حساب می آید، دست گلی است که می تواند هزینه هایی را به عرصه فرهنگی کشور تحمیل کند.

مدیران شبکه جام جم در معرفی این شبکه عنوان کرده بودند: این برنامه را با محوریت کشور عزیزمان ایران، آداب و رسوم و سنن اقوام مختلف ایرانی و مطالب متنوع و مختلف فرهنگی و هنری متناسب با اوقات فراغت شبانه ی بینندگان آماده سازی و پخش می شود .

این برنامه هر شب به جز دوشنبه ها از ساعت 21:30 به وقت تهران و ساعت 20:00 به وقت اروپای مرکزی به مدت 90 دقیقه و در روز بعد از کانال آسیا و آمریکا باز پخش می شود.

تهیه کنندگان این برنامه سیدعبدالرحیم غفوریان، سیداقبال واحدی ، حمیدرضا نهضت و علی جیحونیان هستند.



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: شبکه"جام جم ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

در میان تمام آزمایش های خون، معاینات و سایر عملکردهای کلینیکی و پاراکلینیکی که پزشکان انجام می دهند شاید 5 متغیر از همه مهم تر باشند. در این مطلب این 5 فاکتور مهم را به شما معرفی می کنیم.


 

نشانه های سلامت از نوع خونی!
 

خون نقش پستچی بدن را دارد و اکسیژن، مواد غذایی، هورمون ها و... را به نقاط مختلف بدن و مواد زائد را هم به کلیه ها و کبد می رساند تا دفع شوند.

اعدام شدند، اما سهم من چقدر است؟
حجه الاسلام شهاب مرادی در این یادداشت می نویسد: اگر به جای چشم دوختن به صحنه اعدام یک مجرم و حتی بی آبروترین جنایتکار، چشم بر نقص ها و گناهان خود می گشودیم ، حال مان بهتر بود. اگر به فکر گرسنه بودیم و ...
برای همین خون شما می تواند به خوبی نشانگر وضعیت سلامت شما باشد. در میان تمام آزمایش های خون، معاینات و سایر عملکردهای کلینیکی و پاراکلینیکی که پزشکان انجام می دهند شاید 5 متغیر از همه مهم تر باشند. در این مطلب این 5 فاکتور مهم را به شما معرفی می کنیم.

 

اگر می خواهید سکته قلبی نکنید

فشارخون

میزان مطلوب و ایده آل: تا 120 روی 80 میلی متر جیوه

چرا میزان فشار خون مهم است:



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

مهمترين عناوين روزنامه هاي سه‌شنبه

 مهمترین عناوین روزنامه های امروز را در اینجا می توانید بخوانید.
 
*جام جم
-افزايش مهاجرت پرندگان به گيلان
-بازديد 5 ساعته کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي از رسانه ملي
-صدور كيفرخواست براي 40 اخلالگر بازار ارز
-کرش:رحمتی در تیم ملی جایی ندارد
 
*کیهان
-در نشست هاي فشرده به دست آمد؛ طرح مشترك دولت و مجلس براي كمك به اقشار كم درآمد
- نخستين نشست كارشناسان ارشد كشورهاي عضو دي 8 در تهران
-تعداد تلفات گروگان گيري الجزاير به 80 نفر رسيد
-اژه اي در جمع خبرنگاران تشريح كرد؛كيفرخواست براي اخلالگران ارزي تا پيگيري معوقات بانكي
 
*وطن امروز
 


:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: روزنامه"عناوین"سه شنبه ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

کارمندان و بازنشستگان همراه با حقوق بهمن ماه 350 هزار تومان عیدی دریافت خواهند کرد.

 
به گزارش مهر، هیات وزیران در ماه جاری - بهمن ماه- قرار است ضوابط پرداخت پاداش و عیدی پایان سال را تصویب و ابلاغ کند.
براساس اطلاعات دریافتی، عیدی پایان سال کارمندان و بازنشستگان 350 هزار تومان پیشنهاد شده که قرار است در صورت تصویب هیات وزیران، همراه با حقوق بهمن ماه آنان پرداخت شود.
کارمندان در سال گذشته 350 هزار تومان و در سال 89 حدود 318 هزار تومان عیدی گرفته بودند.  

 
کارگران میلیونی عیدی می‌گیرند

در همین حال، حداقل 2 برابر و حداکثر 3 برابر مصوبه دستمزد شورای عالی کار مبنای تعیین عیدی پایان سال مشمولان قانون کار است که با تصویب حداقل دستمزد 389700 تومانی سال‌جاری، حداقل عیدی پایان سال مشمولان قانون کار - کارگران-  779400 تومان و حداکثر آن نیز 1169100تومان خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: عیدی میلونی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

میزان عیدی 92 کارمندان اعلام شد

عیدی سال آینده طبق روال سال‌های گذشته هم زمان با حقوق بهمن ماه پرداخت می‌شود.
ایسنا: معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهوری مبلغ پاداش پایان سال کارمندان دولت (عیدی) را اعلام کرد.

رحیم ممبینی اظهار کرد: میزان عیدی سال 92 کارمندان دولت 402 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

وی افزود: عیدی سال آینده طبق روال سال‌های گذشته هم زمان با حقوق بهمن ماه پرداخت می‌شود.

پیش از این و در بخشنامه بودجه سال 1392 مبلغ پاداش پایان سال(عیدی) معادل سال 1391 اعلام شده بود، البته تاکید شده بود که میزان عیدی باید به تصویب هیات وزیران برسد.
 


:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: عیدی , کارمند , حقوق ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

حداقل دستمزد سال ۹۲ کارگران به حداکثر رسید

با آغاز برگزاری نشست‌های کمیته ویژه مزد شورای عالی کار، گمانه زنی‌ها و پیشنهادات برای نحوه تعیین حداقل دستمزد سال ۹۲ کارگران و مشمولان قانون کار به حداکثر رسیده است.
 
حداقل دستمزد سال ۹۲ کارگران به حداکثر رسید
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، قرار است تا حداکثر ۲ ماه آینده و قبل از پایان سال جاری میزان افزایش حداقل دستمزد سال ۹۲ کارگران و مشمولان قانون کار کشور که جمعیتی بالغبر ۱۰ میلیون نفر معادل ۵۰ درصد کل بازار کار را تشکیل می دهند نهایی و اعلام شود.

حداقل دستمزد که هر ساله بر اساس ماده ۴۱ قانون کار و با توجه به نرخ تورم و معیشت خانوار ۴ نفره بررسی و به تصویب می رسد در حداقل یک دهه گذشته نتوانسته است انتظارات جامعه کارگری کشور را برآورده سازد و می توان گفت با گذشت هر سال شکاف بین هزینه های خانوار و دستمزدهای ماهیانه آنان، افزایش داشته است.

برای سال آینده چند نشست مقدماتی در قالب کمیته های دستمزد در شورای عالی کار برگزار شده است و در این گفتگوها نمایندگانی از کارگران، کارفرمایان و دولت به تبادل نظر درباره وضعیت معیشت خانوار کارگری، مسائل نقدینگی و تامین مالی بنگاه ها و همچنین مشکلات تولید پرداخته اند.
....


:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: افزایش حقوق کارگران"حقوق کارمندان ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

جلسات شبانه برای رسیدگی فوری معیشت مردم

گروه اقتصادی- خوش قلم - گرانی لجام گسیخته و افزایش شدید قیمتها ، این روزها بسیاری از اقشار کم در آمد را در تنگنای معشیتی قرار داده است .
 



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: دولت"مجلس ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
 
این بیماری ناشناخته کە از سن چهار سالگی این دختر بیست ساله بە آن دچار شده و جلوی رشد او را گرفته است. او همچنان دندانهای شیریش را دارد و قادر بە راه رفتن نیست. وی نیازمند نگهداری پدر و مادرش می باشد
به گزارش بی باک به نقل از باشگاه خبر نگاران، بروک نام دختری است کە نزدیک بە پانزده سال است هیچ گونه رشدی نداشته است.

این بیماری ناشناخته کە از سن چهار سالگی این دختر بیست ساله بە آن دچار شده و جلوی رشد او را گرفته است. او همچنان دندانهای شیریش را دارد و قادر بە راه رفتن نیست. وی نیازمند نگهداری پدر و مادرش می باشد.

pmluautpuegx6o4l51yd.jpg 
 

دانشمندان سبب این امر را یک جهش ژنتیکی میدانند کە در روند رشد او تاثیر گذار بوده است. او تا کنون مورد ۷ عمل جراحی قرار گرفته است و در یکی از این جراحی ها در سن ۴ سالگی بە مدت ۱۴ روز در کما بود. مادر او میگوید : بروک را همانگونه کە هست دوست دارم و زمانیکه کسی در مورد او سوال میکند و سنش را میپرسد من واقعیت را نمیگویم.
 


:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: عجیب ولی واقعی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

حقایقی بسیار عجیب درباره انسان ها
 

انسان ها نوعی از حیوانات پیچیده ای هستند که در چهره آن ها تغییراتی ایجاد شده است و این خاصیت سبب تمایز قلمرو حیوانات با انسان ها شده است
 

به گزارش لایو نیوز، حقایق عجیبی در مورد انسان ها وجود شده است که باعث تغییر شیوه زندگی کردن انسان ها نسبت به حیوانات شده است.

....

 



:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: انسان -باعث -حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد