نوشته شده توسط : مارال
 
وزير امور خارجه کشورمان تهاجم ددمنشانه رژيم صهيونيستي به حومه دمشق را به شدت محکوم کرد و اين اقدام تجاوزکارانه را نقض آشکار حاکميت و تماميت ارضي سوريه دانست.
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ ايران تجاوز رژيم صهيونيستي به خاک سوريه را محکوم کرد.
 
 
وزير امور خارجه کشورمان تهاجم ددمنشانه رژيم صهيونيستي به حومه دمشق را به شدت محکوم کرد و اين اقدام تجاوزکارانه را نقض آشکار حاکميت و تماميت ارضي سوريه دانست.

 علي‌اکبر صالحي افزود: ترديدي نيست که اين تجاوز آشکار در راستاي سياست غرب و صهيونيست‌ها براي فرار رو به جلو و سرپوش نهادن آنان در برابر توفيقات دولت و مردم سوريه در تثبيت حاکميت و بازگرداندن ثبات و امنيت به اين کشور است.
 

وي گفت: اين اقدام حقانيت دولت و مردم سوريه در حمايت از مقاومت و دشمني با صهيونيست‌ها را اثبات و همسويي گروه‌هاي تروريستي و بر هم زننده ثبات و آرامش در اين کشور را با اهداف صهيونيست‌ها بيش از پيش نمايان مي‌سازد.

وي با اشاره به فتنه‌افروزي دائمي صهيونيست‌ها عليه ملت‌ها و کشورهاي مسلمان بر لزوم حفظ هوشياري در کشورهاي منطقه براي جلوگيري از تداوم جنايات رژيم صهيونيستي تاکيد کرد. لازم به ذکر است جنگنده هاي رژيم صهيونيستي روزچهارشنبه باتجاوز به خاک سوريه يک ساختمان تحقيقاتي وعلمي را درمنطقه جمرايا درحومه دمشق هدف قراردادند.

ستاد کل نيروهاي مسلح سوريه با بيان اين که در تجاوز جنگنده هاي رژيم صهيونيستي به خاک سوريه هفت نفر کشته يا زخمي شدند اعلام کرد جنگنده هاي صهيونيستي با پرواز در ارتفاع پايين وارد خاک سوريه شدند.

به گزارش تلويزيون سوريه، ستاد کل نيروهاي مسلح سوريه با صدور بيانيه اي اعلام کرد اسرائيل ظرف دو سال گذشته با همکاري برخي کشورهاي دشمن مردم سوريه براي ضربه زدن به مواضع حياتي و نظامي سوريه همه ظرفيت ها و توانايي خود را به کار گرفت، اما نتوانست موفقيتي حاصل کند. اسرائيل تلاش کرد با کمک عناصر و گروه هاي منحرف مواضع حياتي را در سوريه هدف قرار دهد تا از نقش آن در حمايت از مقاومت و حقوق مشروع موجود در منطقه بکاهد، اما شکست خورد.

براساس اين گزارش اين اقدام اسرائيل پس از آن صورت گرفت که گروه هاي تروريستي بارها براي ورود به اين مرکز و تسلط بر آن تلاش کرده بودند، اما موفق نشده بودند.

به گزارش اين شبکه، جنگنده هاي اسرائيلي در تجاوزي آشکار از منطقه شمالي بلندهاي کوه «الشيخ» و با پرواز در ارتفاع پايين و هم‌سطح رادارها وارد منطقه جمرايا شدند و ساختمان تحقيقاتي و علمي را هدف حمله قرار دادند که در نتيجه آن خسارت هاي مادي زيادي به اين منطقه وارد و ساختمان اين مرکز نيز ويران شد.

به گزارش تلويزيون سوريه، ستاد کل نيروهاي مسلح تاکيد مي کند جامعه بين الملل بايد در اين باره به مسئوليت خود عمل کند. اين اقدامات تروريستي سبب تضعيف سوريه و نقش آن نخواهد شد.

اين اقدام تجاوزکارانه مانع از آن نخواهد شد تا سوري ها از کمک و حمايت از جنبش هاي مقاومت و مسائل عربي عادلانه از جمله مسئله فلسطين دست بردارند.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
دولت غیرقانونی باید برود، تو غیرقانونی هستی، دولتی که ما می گوئیم، دولتی است که متکی به آرای ملت است، متکی به حکم خداست، تو باید یا خدا را انکار کنی یا ملت را.
"صراط" - آغاز دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در 12 بهمن، ما را برآن داشت تا جهت بازخوانی تاریخ و مروری دوباره برآنچه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان آرمان انقلاب برآن تاکید داشتند، بپردازیم. به همین جهت، متن کامل سخنرانی تاریخی آن پیر فرزانه را جهت مطالعه دوباره اقشار مختلف منتشر می نماییم. متنی که البته طی سالهای اخیر عده ای سخنان کذب مدنظر خود را به آن نسبت داده بودند:
 

بسم الله الرحمن الرحیم ما در این مدت مصیبت ها دیده ایم، مصیبت های بسیار بزرگ و بعضی پیروزها حاصل شد که البته آن هم بزرگ بوده، مصیبت های زن های جوان مرده، مردهای اولاد از دست داده، طفل های پدر از دست داده. من وقتی چشمم به بعضی از اینها که اولاد خودشان را از دست داده اند می افتد، سنگینی در دوشم پیدا می شود که نمی توانم تاب بیاورم. من نمی توانم از عهده این خسارات که بر ملت ما وارد شده است برآیم، من نمی توانم تشکر از این ملت بکنم که همه چیز خودش را در راه خدا داد، خدای تبارک و تعالی باید به آنها اجر عنایت فرماید.



:: موضوعات مرتبط: اقتصادی , ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
وضعیت مبهم مجیدی در استقلال
فرهاد مجیدی بازیکن محبوب استقلالی‌ها در بازی با پیکان توانست برای تیمش گلزنی کند تا بار دیگر سکوها نام او را فریاد بزنند.
 


:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
واکنش انصاری فرد به دعوت مهاجم استقلال به تیم ملی
مهاجم تیم پرسپولیس گفت: در تمرینات پرسپولیس محکم کار می کنم تا به تیم ملی برسم.
 

جام ورزشی، کریم انصاری فرد درباره عدم دعوتش به تیم ملی فوتبال اظهار داشت: بهتر است جواب این سوال را کی روش بدهد. من بازیکن هستم و وظیفه ام خوب تمرین و بازی کردن است. حتما نفرات دیگر بهتر بوده اند که کی روش مرا دعوت نکرده است.

 

وی افزود: من اعتراضی این این موضوع ندارم. شاید کی روش خواسته به من استراحت بدهد و نفراتی مثل فرزاد حاتمی که خوب کار کرده اند را تست کند. به نظر کادرفنی احترام می گذارم.

 

انصاری فرد در خاتمه افزود: از فردا تمرینات پرسپولیس آغاز می شود و محکم کار می کنم تا در اردوهای بعدی دوباره به تیم ملی برسم



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: پرسپولیس ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

بستری شدن دروازه‌بان استقلال به علت تصادف

دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان استقلال به دلیل تصادف در بازی با پاس همدان غایب بود.

 

جام ورزشی، دیدار تیم‌های استقلال و پاس همدان امروز (جمعه) با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

در این دیدار مریم یکتایی، دروازه‌بان استقلال روز گذشته هنگامی که از فرودگاه عازم هتل بود تصادف کرد و دیدار با پاس همدان را از دست داد. وی اکنون در بیمارستان به سر می‌برد و پس از یک هفته استراحت می‌تواند در بازی بعدی این تیم بازی کند.

 

همچنین با توجه به بارش برف و تمیز کردن زمین این دیدار که قرار بود از ساعت 10 آغاز شود، ساعت 11:30 شروع شد.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ورزشی , آخرین خبرهای ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان می‌گوید حمید درخشان با توجه به معدلی که در تیم کسب کرده باید برود و تکلیف او پس از بازی با پیکان مشخص می‌شود.

 

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره وضعیت حمید درخشان در این تیم عنوان کرد: درخشان بر اساس معدل‌هایی که بدست آورد و قانون‌هایی که من دارم باید برود. اما نه او شرایطش را دارد و نه مالک و نه من. بعد از بازی پیکان تصمیم قطعی را می‌گیریم.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: اخبار ورزشی , آخرین خبرهای ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای افزایش بصیرت مردم است

ساری - نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر گفت : دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای افزایش بصیرت مردم و وحدت هر چه بیشتر مردم و مسوولان است .

 
 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ˈسیدصابر جباری ˈ روز جمعه در جمع مدیران ادارات و دستگاه های دولتی بهشهر گفت : در 34 سال گذشته راه عزتی را که امام راحل نشان داده بود ملت با صلابت و پر افتخار ادامه داده و با انسجام همه توطئه های استکبار را خنثی کردند .

وی بیان داشت : ملت ایران روز به روز به برکت خون شهیدان با بصیرت و بیدارتر گشته اند و شهدا الگویی برای همه آزادیخواهان و مستضعفان و مسلمانان با بصیرت و آگاه است.

امام جمعه بهشهر افزود : دهه فجر بزرگترین تحول تاریخ اسلام است که ملت ایران در سایه وحدت، همدلی، خودباوری و خدامحوری توانست رژیم شاهنشاهی را نابود و ظلم ستیزی را به بشریت بیاموزند

حجت الاسلام جباری ادامه داد : استقرار حاکمیت دینی در ایران اسلامی تاکنون منشا تحولات عظیمی بوده و هم اکنون تفکر حاکم بر این انقلاب به دیگر نقاط جهان صادر می شود.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت : در دهه فجر باید رخدادهای عظیم این انقلاب، آرمان های امام راحل و نیز منویات مقام معظم رهبری برای مردم به ویژه نسل جوان به خوبی تبیین شود.

ˈ احمدعلی مقیمی اظهار داشت : رمز پیروزی انقلاب اسلامی هدایت های امام راحل به عنوان ولی فقیه بود و امروز نیز همه باید سرباز ولایت باشیم تا از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم.

وی گفت : ملت ایران در امتحان ها گوناگون از جمله تحریم، جنگ تحمیلی سربلند بیرون آمده اند و در فشار اقتصادی و نیز با ایستادگی و درایت مسوولان دسیسه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس افزود : انقلاب اسلامی دارای دست آوردهای بزرگ علمی ،افتصادی ،اجتماعی وفرهنگی است و در این برهه نیز مدیران باید تلاش کنند با حل مشکلات اقتصادی و مهار گرانی بار این مشکلات را بردوش مردم کمتر کنند.ک/3

 



:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
کمک شب عید دولت به سرپرستان خانوار تقریبا قطعی است / حداقل مبلغ 100 هزار تومان است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کمک شب عید دولت به سرپرستان خانوار تقریبا قطعی است و منتظر تصویب مجلس هستیم.

 

 

عزت‌الله یوسفیان‌ملا امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به جلسه مشترک دولت و مجلس در هفته گذشته ابراز داشت: در جلسه مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی در مورد کمک شب عید به سرپرستان خانوار بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: با توجه به تحولات اخیر بازار ارز و گرانی‌ها باید به مردم خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی شود و کمک‌های نقدی و غیرنقدی تا پایان سال جاری به نیازمندان اختصاص پیدا کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: این کمک به سرپرستان خانوار براساس آمار دهک‌هایی است که دولت تعیین می‌کند و از خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی آغاز شده تا آنجایی که این بودجه اجازه می‌دهد به سرپرست خانوارها تعلق می‌گیرد.

یوسفیان‌ملا در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شنیده‌ها حاکی از آن است که مبلغ این کمک از سوی دولت مبلغ 200 تا 220 هزار تومان در نظر گرفته شد، اذعان داشت: برای این منظور سقف خاصی مشخص نشده و مبلغ 200 تا 220 هزار تومان نیامده ولی این مبلغ از 100 هزار تومان به بالا مطرح شده و بحث‌ها از اختصاص مبلغ کمک در این حد است.

نماینده مردم آمل در مجلس اضافه کرد: در کنار بحث کمک به سرپرستان خانوار کمک‌های سبد کالایی نیز مطرح شده تا نقدینگی در کشور زیاد نشده و افزایش تورم و پیامدهای ناشی از آن را نداشته باشیم.

وی با اعلام اینکه اصل موضوع کمک شب عید دولت به سرپرستان خانوار تقریبا قطعی است، تصریح کرد: این امر نیاز به مصوبه دولت و مجلس دارد و امیدواریم با تصویب مجلس از سوی دولت برای حل مشکلات مردم اختصاص پیدا کند.



:: موضوعات مرتبط: اقتصادی , ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

625واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی در اهر به بهره برداری رسید

اهر، تبریز - فرماندار اهر، از بهره برداری 625 واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی در این شهرستان خبر داد.

 
 

ˈرضا صدیقیˈ، روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای مقاوم سازی این واحدها 150میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به زلزله اخیر در منطقه اظهار کرد: مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستاها از اولویت های مهم بوده و امید می رود روستاییان نیز عنایت ویژه ای در این زمینه داشته باشند.

فرماندار اهر گفت: همزمان با دهه فجر 30 پروژه عمرانی شهری و روستایی با اعتبار 110 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد



:: موضوعات مرتبط: اقتصادی , ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

پیشنهاد جدید 1+5 برای مذاکرات

سرویس دیپلماتیک اتحادیه اروپا که از طرف گروه 1+5 مسوولیت برقراری ارتباط با ایران را درباره پرونده هسته‌یی کشورمان برعهده دارد روز چهارشنبه به تهران پیشنهاد داده است که دور جدید مذاکرات در ماه فوریه برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ مایکل مان، سخنگوی کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ریانووستی گفت: ما تاریخ جدیدی در ماه فوریه پیشنهاد کردیم و اکنون منتظر پاسخ ایران هستیم.

 

قبلا قرار بود این ملاقات در اواخر ماه ژانویه در استانبول برگزار شود اما به علت اختلاف بر سر کشور و شهری که قرار است میزبان گفت‌وگوها باشد، این مذاکرات به تعویق افتاد.

 

آخرین دور مذاکرات که سومین دور در سال 2012 بود روزهای هجدهم و نوزدهم ژوئن گذشته در مسکو برگزار شد.

 

پیش از آن نیز به ترتیب در روزهای چهاردهم آوریل و بیست و سوم و بیست و چهارم مه، استانبول و بغداد میزبان مذاکرات بودند.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , داخلی , ,
:: برچسب‌ها: اخبار روز , جدیدترین خبرها"احمدی نژاد"آمریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
کاربران اینترنت می‌توانند برای دریافت خدمات قانونی vpn در روزهای آینده ثبت‌نام کنند.
مرکز ملی فضای مجازی در روزهای آینده با معرفی یک پرتال عمومی ثبت‌نام متقاضیان دریافت vpn قانونی را آغاز می کند.
 
در این ثبت نام اشخاص حقوقی مشخصات سازمان، دستگاه یا شرکت خود و IP را که از آن استفاده می کنند و اشخاص حقیقی مشخصات و IP خود را درج خواهند کرد. مدتی طول خواهد کشید تا این اسناد بررسی شود و به تدریج خدمات قانونی vpn داخل کشور ارائه خواهد شد.
 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: داخلی , اقتصادی , ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
به گزارش صراط، هادیه پندلتون هفته گذشته هنگام قدم زدن در یکی از محله های ثروتمند شیکاگو توسط فری مسلح به قتل می رسد، اما خبر مرگ وی پنجشنبه در رسانه های آمریکا بازتاب یافت.

یک پسر 16 ساله نیز که همراه وی بود نیز بر اثر اصابت گلوله زخمی شده و اکنون در بیمارستان است.

پلیس گفته است که ظرف یک ماه گذشته، بر اثر تیراندازی بیش از 40 نفر در شهر شیکاگو به قتل رسیده اند.

در حالیکه بحث بر سر قانون حمل سلاح داغ است، قتل این دختر پانزده ساله که در مراسم تحلیف باراک اوباما جز گروه موسیقی بود، بازتاب گسترده ای در رسانه های آمریکا داشته است.

ماه گذشته جوانی مسلح با ورود به یک مدرسه ابتدایی در شهر نیوتاون ایالت کانتیکت، 20 کودک 6 و 7 ساله و معلمان آن ها را به قتل رساند.

به دنبال این کشتار، فشار افکار عمومی و انتقاد به دسترسی آزادانه مردم به اسلحه باعث شد که باراک اوباما و برخی مقام های کنگره خواستار بررسی قوانین حمل و نگهداری سلاح در کشور و ایجاد محدودیت هایی در این زمینه شوند.

با وجود امضای لایحه پیشنهادی برای محدود کردن حمل سلاح توسط اوباما، بسیاری تردید دارند که به دلیل نفوذ لابی اسحه در کنگره، این محدودیت ها تاثیر خاصی بر کاستن از تعداد تیراندازی ها و خشونت های ناشی از آن در این کشور داشته باشد.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , خارجی , ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
«اگر ساواك و کمیته مشترک شکل نگرفته بود‌، مبارزین ایرانی زود‌ترموفق مي‌شد‌ند‌ وانقلاب اسلامي‌زود‌تر به نتيجه مي‌رسيد‌.»جمله معروف فرید‌ون توانگری(معروف به آرش) از بازجویان معروف کمیته مشترک ساواک و شهربانی که د‌راعترافات تلويزیونی خود‌، بعد‌ ازد‌ستگیری توسط نیروهای انقلابی بیان می‌کند‌.
د‌رآن فضای سیاسی که مبارزه علیه رژیم پهلوی شد‌ت گرفته بود‌، وحد‌ت مناسبی بین نیروهای انتظامي، امنیتی مانند‌ شهرباني، ژاند‌ارمری و ساواک برای سرکوب مرد‌م وجود‌ ند‌اشت. ژاند‌ارمري و شهربانی به روش خود‌ به د‌ستگیری مبارزین می‌پرد‌اختند‌ وساواک به روش خود‌ش به سرکوب آنها مباد‌رت مي‌كرد‌. این عد‌م هماهنگی و تعاد‌ل سبب شد‌ه بود‌ مبارزین بتوانند‌ ازد‌ست رژیم تاحد‌ود‌ي بگریزند‌.

د‌رد‌هه پنجاه کمیته ضد‌ خرابکاری د‌رمیان طیف‌های گوناگون مبارزان سیاسی جایی شناخته شد‌ه و مشترک بود‌. این وجه اشتراک به آن د‌لیل بود‌ که ساختمان کمیته مشترک، زند‌انیان سیاسی ازطیف‌های گوناگون را د‌رخود‌ جای د‌اد‌ه بود‌.
 


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

بازیگری که با 18 مرد رابطه نامشروع داشته است!!!

شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود بازیگر زن 79 ساله ی فرانسوی را که در طول زندگی خود تجربه رابطه عاشقانه با 18 مرد را داشته است سوژه خبری خود قرار داد.

شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود بازیگر زن 79 ساله ی فرانسوی را که در طول زندگی خود تجربه رابطه عاشقانه با 18 مرد را داشته است سوژه خبری خود قرار داد.

شبکه من وتو طی گزارشی 15 دقیقه ای  زندگی "برژیت باردو"،این بازیگر فاسد دنیای هالیوود را مورد بررسی قرار داده و از وی به عنوان الهه روابط نامشروع در دهه50 میلادی یاد کرد.

 

در این گزارش زندگینامه این بازیگر از دوران کودکی تا شیوه ورودش به عرصه بازیگری به نمایش گذاشته شد و در خلال این گزارش به رابطه وی با 4 نفر از 18 مردی که وی با آنها در ارتباط بود، پرداخته شد.

شبکه من وتو رابطه عاشقانه و شیوه لباس پوشیدن برژِیت باردو را علت شهرت وی در جهان بیان کرد.

 

در پایان این مستند که با نام دوستاره برای دو نسل از این بازیگر یاد شده بود مجری برنامه در خصوص وی گفت:" جای تعجب نیست که تصویر او به عنوان ماریان، سمبل آزادی در فرانسه پذیرفته شده است و او احتمالا بیشتر از هر فرد دیگری در مشهور شدن کشورش نقش داشته است."

 



:: موضوعات مرتبط: خارجی , ,
:: برچسب‌ها: رابطه نامشروع"بازیگر ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

تصمیم دولت به کناره‌گیری از بازار خودرو

در حالی که بازار خودروهای داخلی در هفته‌های اخیر شاهد افزایش چشمگیر قیمت‌ها بود، هنوز خبر رسمی از سیاست جدید دولت برای قیمت‌های رسمی خودروها منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد می‌توان از کنار هم قرار دادن چند خبر منتشر شده به این نتیجه رسید که تصمیم نهایی دولت برای این حوزه، خروج از قیمت‌گذاری دولتی است. با این مبنا که چندی پیش براساس مصوبه‌ای، چارچوب تعیین قیمت خودرو، ارز مبادله‌ای اعلام شد و وزیر متولی صنعت خودرو نیز اعلام کرد سازمان حمایت نباید قیمت‌گذاری کند.

 

فقط محض یادآوری؛ قیمت برخی خودروها در سال گذشته همین موقع؛ تندر 16 میلیون، پژو 206 صندوقدار 23 میلیون، مگان 48 میلیون، پراید 9 میلیون و تیبا 12 میلیون.
 


:: موضوعات مرتبط: اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: سیاست ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

طلا و سکه ارزان شد

رییس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران از کاهش مجدد قیمت‌ طلا و سکه نسبت به هفته قبل خبر داد.
 
طلا و سکه ارزان شد
به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، احمد وفادار  اظهار کرد: قیمت‌ها در حالی کاهش یافتند که قیمت دلار در بازار آزاد نسبت به هفته گذشته همچنان ثابت است.

وی درباره قیمت انواع سکه گفت: درحال حاضر قیمت سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۴۱۲ هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان، نیم سکه ۷۰۸ هزار تومان، ربع سکه ۴۲۲ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳۰۸ هزار تومان است.

وفادار همچنین درباره قیمت طلا ۱۸ عیار گفت: امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۳۸ هزارتومان است.

همچنین امروز در بازار آزاد دلار ۳۵۲۰تومان، یورو ۴۷۲۰ تومان و پوند ۵۵۰۰ تومان است.



:: موضوعات مرتبط: اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: طلا و سکه ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

سقوط 300 هزار تومانی قیمت سکه با تصمیم دولت؟

رئیس اتحادیه صنف طلا، جواهر، نقره، سکه و صراف تهران از سقوط احتمالی ۳۰۰ هزار تومانی سکه تمام بهار آزادی با اجرای درست تصمیم اخیر دولت خبر داد.
 
 
سقوط 300 هزار تومانی قیمت سکه با تصمیم دولت؟
به گزارش افکارنیوز احمد وفادار در گفتگو با مهر در خصوص اختصاص ارز مبادلاتی به طلا و احتمال تغییر در شیوه قیمتگذاری طلا گفت: چنانچه بانک مرکزی در محاسبات خود برای قیمت طلا و سکه، ارز مبادلاتی را به جای ارز آزاد، مبنا قرار دهد، مشروط بر آنکه سکه را در بازار بر مبنای قیمت مبادلاتی ارز، قیمت‌گذاری کرده و در اختیار صنف طلا و جواهر قرار دهد، نرخ سکه از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فعلی به یک میلیون تومان کاهش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه صنف طلا، جواهر، نقره، سکه و صراف تهران افزود: چنانچه بانک مرکزی قرار را بر این بگذارد که قیمت طلا و سکه را بر مبنای ارز آزاد محاسبه کند، به طور قطع اختصاص ارز مبادلاتی به طلا نیز تاثیری در قیمت بازار نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر، اگر بانک مرکزی، قیمت طلا و سکه را با نرخ مبادلاتی محاسبه کرده؛ ولی سکه به میزان کافی در اختیار صنف طلا و سکه قرار ندهد، به طور قطع قیمت سکه در بازار دو نرخی خواهد شد و قاچاقچیان نیز برای خروج طلا از ایران وارد عمل خواهند شد.

وفادار در پاسخ به این سئوال مهر که آیا فعالان بخش خصوصی نیز طلا وارد می‌کنند؟ گفت: میزان واردات طلا از سوی بخش‌خصوصی اندک است و تنها کسانی که به کار صادرات طلا مشغول هستند، واردات طلا به صورت شمش را نیز انجام می‌دهند تا با ایجاد ارزش افزوده بیشتر، سود ببرند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل بالا بودن مالیات بر ارزش افزوده طلا که به میزان ۵ درصد است، واردات طلا صرفه اقتصادی ندارد.

وفادار همچنین از ممنوعیت واردات طلای ساخته شده خبرداد و تصریح کرد: از زمانی که واردات طلای ساخته شده به کشور ممنوع شده است، واردات طلا به صفر رسیده است.



:: موضوعات مرتبط: اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: سکه"طلا"ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

فروش خانه ۳۵۰ متری با ۵ هزار تومان + عکس

یک منزل به مساحت ۳۵۰ متر مربع به مبلغ ناچیز یک یورو به فروش گذاشته شده است. باید خاطرنشان کرد که مالک خانه عقلش را از دست نداده است
به گزارش افکارنیوز به نقل از جام جم، یک زن فرانسوی منزل خود را به مساحت ۳۵۰ متر مربع در شهر آربروسل در منطقه خوش آب و هوای رون-آلپ روی سایت eBay به مبلغ یک یورو در معرض فروش قرار داده است. با این حال، مالک به خریداران احتمالی هشدار داده که در خانه فروشی وقایع عجیبی رخ می‌دهند. این خانه بزرگ که نیاز به بازسازی دارد براساس مشخصاتی که مالک در سایت eBay توضیح داده با خانه‌های دیگر متفاوت است.
 




 



:: موضوعات مرتبط: اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

تصميم يارانه‌ای برای شب عيد

همزمان با اظهارات سخنگوي دولت مبني‌بر اينكه «با توافقات صورت گرفته بین دولت و مجلس، تا پیش از عید کمک مناسبی به مردم خواهد شد»، چند تن از نمايندگان با اشاره به جزئياتي از اين كمك، رقم آن را اعداد متفاوتی بين ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان اعلام كرده‌اند
به گزارش افکارنیوز به نقل از دنياي اقتصاد،  با اينکه غلامحسین الهام ذکر جزئیات این «کمک» را به نهایی شدن تصمیمات در هفته آینده موکول کرده و در میان سخنان نمايندگان درخصوص اينكه كمك‌ها به ۲ دهك پايين درآمدي يا به ۷ دهك جامعه تعلق مي‌گيرد، اختلاف وجود دارد، از مجموعه اظهارنظرها، دو عدد ۱۰۰ هزار تومان و ۷ دهک محتمل‌تر به نظر می‌رسند.

کمک‌هایی که بر اساس توافقات دولت و مجلس قرار است از طریق برداشت ۲ میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی تامین اعتبار شود. البته هنوز مشخص نیست که این «کمک» به طور نقدی پرداخت خواهد شد، یا غیرنقدی؛ چراکه به نقل از برخی مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت از آماده شدن ستاد بسیج اقتصادی کشور برای توزیع «کارت معیشت خانوار» سخن به میان آمده و گفته شده که «قرار بر این است که در گام اول، برنج، روغن، قند و شکر در اختیار مردم قرار گیرد.»



:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: یارانه "شب عید ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
یارانه نقدی ۲۰۰ و ۴۷۰ هزار تومانی!
 
اتاق بازرگانی ایران با تهیه گزارش ۱۸ صفحه‌ای درباره فاز اول و دوم هدفمندی یارانه‌ها، راهکارهای ۱۸ گانه‌ای در این باره ارائه و با مطرح کردن سناریوهای متفاوت عنوان کرده است: یارانه نقدی به ازای هر ایرانی می‌تواند در سال ۱۳۹۴ بر مبنای ارز مرجع حدود دو میلیون ریال و بر مبنای نرخ ارز غیر مرجع ۴.۷ میلیون ریال شود.
 
 
یارانه نقدی ۲۰۰ و ۴۷۰ هزار تومانی!
 
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، اگرچه با فراز و فرودهای بسیاری مواجه شده است و مشخص نیست که آیا اجرای این قانون در ۵۰ روز باقیمانده از سال ۹۱، قرار است اجرا شود یا به سال‌های آینده موکول شود؛ اما از هم اکنون تب و تاب بسیاری را در میان فعالان اقتصادی ایجاد کرده است.

محافل کارشناسی دوباره تشکیل جلسه داده‌اند و دولت و مجلس نیز به عنوان دو قوای درگیر در اجرای این قانون، باز هم گرد هم آمده و جلسات شبانه خود را آغاز کرده‌‎اند. این در شرایطی است که اگرچه برگزاری این جلسات، رنگ و بوی و حتی جدیت جلسات اجرای فاز اول هدفمندی یارانه‌ها را ندارد، اما به هرحال همین که زمزمه اجرای این قانون از سوی دولت در محافل عمومی و خصوصی پیچید، همه را به فکر انداخت که برای اجرای هرچه بهتر آن چاره اندیشی کرده و حتی گزارشاتی هم از اجرای فاز اول و نقاط مثبت و منفی آن داشته باشند.


:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: یارانه"دولت ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر ژاپن در دیدار نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا، برای نخستین مرتبه عنوان قهرمانی این رقابتها را بدست آورد.
 
به گزارش "ندای انقلاب" به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شنبه شب و در دیدار نهایی رقابتهای فوتبال ساحل آسیا در رقابتی جذاب موفق شد تیم ژاپن را در ضربات پنالتی شکست داده و برای نخستین مرتبه به عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا دست یابد.

این دیدار که قضاوت آن کاملا به ضرر ایران بود، در پایان وقت‌های قانونی و دو وقت اضافه ۳ دقیقه‌ای با نتیجه مساوی ۶ بر ۶ به پایان رسید اما تیم ایران با برتری ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی، در مجموع برابر این آسیای شرقی به پیروزی ۱۱ بر ۱۰ دست یافت و عنوان قهرمانی این رقابتها را از آن خود کرد. مهران مرشدی‌زاده، علی نادری، محمدعلی مختاری، محمد احمدزاده، مسلم مسیگر ضربات پنالتی خود را به گل تبدیل کردند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جمعه شب با پیروزی برابر امارات در دیدار نیمه‌نهایی این رقابتها، جواز حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی در هائیتی را بدست آورده بود.
 



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: ایران"قهرمان"اسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
 

بازوبند کاپیتانی دلیل اصلی کناره گیری رحمتی
 
 
دروازه بان تیم استقلال به دلیل بازوبند کاپیتانی از تیم ملی کناره گیری کرد.
 

به گزارش مدال نیوز، مهدی رحمتی به بهانه خستگی از تیم ملی فوتبال ایران کناره گیری کرد این در حالی است که خیلی ها دلیل این کار رحمتی را حضور دانیال داوری دروازه بان دورگه ایران در تیم ملی عنوان کردند دروازه بانی که البته روز گذشته به پاسخ کی روش جواب منفی داد و گفت به فوتبال ایران نمی آید.

 شنیدیم که مشکل اصلی مهدی رحمتی با جواد نکونام و کاپیتانی او در تیم ملی است و حتی از مهدی رحمتی نقل می شود که او گفته حاضرم فقط در تیم ملی بازی کنم که علی کریمی بازوبند کاپیتانی اش را می بنند نه جواد نکونام! این دو بازیکن تیم ملی که اتفاقا در تیم استقلال هم همبازی هستند بر سرکاپیتانی این تیم هم با یکدیگر اختلاف نظرهایی داشتند. جالب است که علی کریمی از مهدی رحمتی حمایت نکرد و حتی در واکنش به کناره گیری رحمتی از تیم ملی عنوان کرد که حاضر است توپ جمع کن تیم ملی هم باشد.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: کاپیتان"فوتبال" ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
حمله کاپیتان پرسپولیس به انصاری فرد
 
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی 76 افتضاح بود و شرمنده پسرم شدم.
 
 

جام ورزشی، بهروز رهبری فرد گفت: دربی 76 افتضاح بود واز دیدن این بازی پشیمان شدم همیشه عصر جمعه با پسرم برنامه جمعه به جمعه را می دیدم چون به برنامه کودک خیلی علاقه دارد اما این هفته از پسرم خواهش کردم که بجای برنامه کودک دربی را ببینیم اما ای کاش برنامه کودک را می دیدم چون جذاب تر از دربی است.

 

وی افزود: نمی دانم این دیگر چطور دربی ای بود؟ وقتی 2 تیم در یک دربی که آن همه حساس است فقط یک کارت زرد می گیرند یعنی به زمین آمده اند که محتاط بازی کنند و بازی را به تساوی بکشانند و بروند تا بگویند ما نباختیم.

 



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: جام ورزشی"کاپیتان"پرسپولیس ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

مهاجم استقلال عزادار شد 

مهاجم استقلال عزادار شد 

 

مهاجم تیم فوتبال استقلال در غم از دست دادن یکی از عزیزانش به سوگ نشست.

سیاوش اکبرپور مهاجم استقلال که روز گذشته مقابل پرسپولیس بازی نکرد در غم از دست دادن مادربزرگ خود به سوگ نشست.

این بازیکن به این دلیل در تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت و برای شرکت در مراسم خاکسپاری آن مرحومه راهی شهر شیراز شد.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

تصاویر: ویلای منحصر بفرد در شهرک غرب تهران

 

 
 


:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: تصاویر"ویلای"شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

تکذیب دستور رهبری درباره یارانه هدفمند

 

به گزارش آخرین نیوز، شرق نوشت: دولت برای اجرای سریع‌تر مرحله دوم یارانه‌ها عجله دارد در حالی که مجلس مخالف اجرای شتابزده آن است. دولتیان از جلسه‌ای که پیش‌تر با حضور برخی اعضای هیات دولت و نمایندگان در حضور مقام معظم رهبری برگزار شده برداشتی کرده‌اند که با تکذیب علی لاریجانی روبه‌رو شده است. رییس مجلس در پاسخ به این شایبه که مقام معظم رهبری، بر اجرای هرچه سریع‌تر فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرده‌اند، گفت: «رهبری دستوری نداده‌اند.» قضیه از این قرار است که از دوهفته پیش جلسات شبانه‌ای بین مجلس و دولت به طور متناوب برگزار می‌شود که به غیر از روسای دو قوه مجریه و مقننه برخی از اعضای دو قوه هم شرکت دارند. هدف این جلسات مفاهمه در راستای چگونگی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌هاست. چیزی که به بحث اصلی دولتیان و مجلسیان طی ماه‌های گذشته بدل شده است. لاریجانی اما با اشاره به نظر رهبری در این‌باره گفته است: «رهبر معظم انقلاب تاکید دارند، تا جایی که ممکن است با همفکری کارها به جلو پیش برود و اگر اختلاف دیدگاهی نیز از نگاه مسایل تخصصی است با همفکری به هم نزدیک شوید، اما ایشان دستوری ندادند.» لاریجانی همچنین تاکید کرده که اصلا چنین چیزی مطرح نشده است و ایشان هیچ تاکیدی بر اتمام این کار با سرعت ندارند. به گفته رییس مجلس، «اینکه هدفمندی یارانه‌ها نیمه راه است، بسیار روشن است و نیازی نیست به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب نسبت داده شود اما اینکه ادامه این مسیر هدفمندی باید در شرایط امروز صورت گیرد یا به زمان دیگری موکول شود، مساله اصلی است.» روز گذشته نيز علي لاريجاني با بيان اينكه مشخص نيست نشست مشترك مجلس و دولت تا چه زماني ادامه داشته باشد، گفت: «مهم اين است كه در اين جلسات تصميمي گرفته شود كه با شرايط فعلي اقتصاد متناسب باشد و موجب كاهش تورم و رونق توليد شود ولي هيچ تصميمي در اين زمينه گرفته نشده است.»



:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: دستوررهبر"یارانه هدفمند ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز رضایت از کیفیت ساخت واحد‌های مسکن ویژه اعلام کرد: در ایام دهه فجر خبرهای خوشی از مسکن ویژه به مردم می‌دهیم.
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ علی نیکزاد در حاشیه‌ی بازدید از اولین نمایشگاه بین‌المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در ابتدا بنا بود قیمت دقیق واحد‌های مسکن ویژه در قسط پایانی آن مشخص شود اما در جلساتی که داشتیم مقرر شد ابتدا قیمت زمین‌ها به متقاضیان اعلام شود.
 
وی گفت: در این طرح قرار است ابتدا حدود 30 درصد از هزینه‌ها از متقاضیان و 70 درصد دیگر به صورت قسطی دریافت شود که با موافقت رییس‌جمهور مقرر شد این اقساط ماهانه بیش از یک میلیون تومان نباشد.
 
نیکزاد خاطر نشان کرد: متقاضیان مسکن ویژه با پرداخت چهار یا پنج مرحله 15 تا 20 میلیون تومانی می‌توانند این واحد‌ها را تحویل بگیرند.
 
وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز رضایت نسبت به کیفیت واحد‌های مسکن ویژه گفت: ساختمان‌های این طرح به صورت مهندسی‌ساز، با کیفیتی بالا و در مجتمع‌های هشت، 10 و 12 واحدی ساخته خواهد شد. همچنین در هر راه‌پله بیش از دو واحد ساخته نمی‌شود و تمامی این ساختمان‌ها دارای حیاط و پارکینگ هستند.
 
وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: خبرهای خوشی از مسکن ویژه تهران برای مردم در ایام دهه فجر داریم.
 
وی با اشاره به جلسات مشترک مجلس و دولت گفت: این جلسات در جوی بسیار دوستانه برگزار می‌شود و دولت و مجلس هر دو بر لزوم گسترش همکاری‌ها هم نظر هستند.
 
به گفته نیکزاد بحث‌های اصلی این جلسات بیشتر پیرامون مرحله‌ی دوم هدفمند‌سازی یارانه‌ها و نحوه‌ی ارائه بودجه سال 92 است که نتایج دقیق آن را سخنگوی اقتصادی دولت به اطلاع خواهد رساند.
 
وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر به توسعه‌ی دریایی کشور گفت: با توجه به گستردگی سواحل و بنادر در ایران می‌توانیم به یک توسعه‌ی دریامحور دست یابیم.
 
وی با اشاره به تعامل سازنده میان سازمان بنادر و دریانوردی و بخش خصوصی اظهارکرد: برای رسیدن به یک توسعه دریایی باید دولتی‌ها و بخش خصوصی در کنار یکدیگر تعاملی موثر داشته باشند و با یاری‌ گرفتن از توان دانشگاهی جایگاه این صنعت مهم را ارتقاء دهند.
 
نیکزاد افزود: خوشبختانه سازمان بنادر در راستای ایجاد این تعامل بسیار خوب عمل کرده و این نمایشگاه نیز با این هدف و با مشارکت بخش خصوصی و سازمان جهانی دریانوردی (IMO) و با شعار «دریا محور توسعه» برگزار شده است.
 
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سرمایه‌گذاری سالانه 700 تا 800 میلیارد تومانی سازمان بنادر برای گسترش بنادر و سواحل کشور گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم حضور مقتدر در عرصه‌ی دریایی، تلاش کردیم در کنار اقتدار، توسعه و تجارت دریایی را نیز گسترش دهیم و در نمایشگاه فعلی همه ارگان‌های ذیربط دریایی حضور دارند که در بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محصولات خود را عرضه کرده‌اند و امیدواریم با ایجاد این تعامل پایدار به توسعه‌ی دریایی مورد نظر دست یابیم.
 
وی با اشاره به ظرفیت بالای بنادر کشور گفت: در حال حاضر 11 بندر مهم و دهها بندر کوچک در کشور فعال است که ظرفیت سالانه‌ی ترانزیت کالا در این بنادر 172 میلیون تن و 57 میلیون TEU ظرفیت کانتینری دارند.
 
به گفته نیکزاد در حال حاضر سازمان بنادر 140 پروژه‌ی توسعه‌ای را در بنادر کشور در دست کار دارد که در دهه فجر امسال تعداد زیادی از آنها افتتاح خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: خبر , خوش , نیکزاد , مسکن ویژه ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
 
 
نمایندگان ۶ وزارتخانه دولتی، مجلس، اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن در جلسه ۴ ساعته کمیته تولید، برسر نحوه باز توزیع ۳۰ درصد درآمد هدفمندی یارانه‌ها در فاز دوم به توافق رسیدند.
نمایندگان بخش های ذینفع از ماده هشت قانون هدفمندی یارانه ها در نشستی مشترک به ریاست مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت ، به عنوان مسئول کمیته تولید ، در مورد تعیین دو شاخص جهت محاسبه چگونگی بازتوزیع ۳۰ درصد از درآمدهای صندوق هدفمندی مربوط به بخش های تولیدی و خدماتی مندرج در ماده ٨ قانون هدفمندی به توافق رسیدند.
 
کارگروه مشترک دولت و مجلس که با حضور روسای دستگاه های تیم اقتصادی دولت و منتخبین نمایندگان مجلس تشکیل می شود ، دو کمیته زیرمجموعه را در خود جای داده که یکی از آنها کمیته تولید است. مسئولیت کمیته تولید برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است. این کمیته تاکنون چند جلسه را در این وزارتخانه برگزار کرده است که ارزیابی آثار هدفمندی در فاز اول ، چگونگی توزیع درآمدهای ۳۰ درصدی و حمایت بیشتر از تولید در فاز دوم از جمله دستور کار این کمیته است .
 
 در آخرین جلسه این کمیته با حضور منتخبی از نمایندگان مجلس و نمایندگان شش دستگاه شامل وزارتخانه های نیرو، نفت ، راه و شهرسازی ، کشاورزی ، کشور ، صنعت ، معدن و تجارت ، همچنین خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی به موضوع چگونگی توزیع درآمدهای فاز دوم اجرای قانون هدفمندی در حوزه تولید پرداخته شد .
 
 


:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: توافق , وزارتخانه , مجلس , دولت ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
پرونده مردی که متهم به قتل عمد یک پیرمرد 73 ساله بود در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.
 مردی در مرداد ماه سال گذشته حین بازداشت در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منجر به قتل عمد یک پیرمرد 70 ساله به نام شهرام گردید.
به گفته اظهارات متهم (سعید- ش) وی به علت سرقت لوازم خودرو با یکی از همدستان خود توسط ماموران کلانتری دستگیر و برای تکمیل پرونده و بررسی بیشتر موضوع به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع می گردد.
هنگامی که متهم در بازداشتگاه به همراه 22 نفر دیگر بوده پیرمردی 73 ساله نیز به آنان ملحق می گردد.
پیرمرد که به علت سالخوردگی اقدام به سر و صدا و فریاد در خصوص بی گناهی و همین طور رفتن به آبخوری می کرده موجب عصبانیت سایرین می گردد.
در این خصوص متهم برای ساکت نمودن پیرمرد از جای برخواسته و با چند ضربه سیلی به مقتول وارد می کند.
صبح روز بعد زمانی که بازداشتی های موجود در پلیس آگاهی از خواب بیدار می شوند متوجه کشته شدن پیرمرد می گردد.
پس از بررسی های پلیسی و نظریه پزشکی قانونی مبنی بر اصابت یک جسم سخت بر صورت و سر مقتول اقدامات آغاز می گردد که در بازجویی از افراد حاضر در بازداشتگاه ماموران متوجه متهم که فردی 40 ساله بوده می گردد.
در پی آن طی اعترافات صریح شاهدان عینی مقتول دستگیر و در بازجویی تخصصی اعتراف به چندین ضربه لگد با پاشنه پا به سر و صورت مقتول در نیمه شب حادثه می کند.
لذا پرونده متهم جهت صدور حکم و بررسی در اختیار قضات شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.


:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: مرگ , بازداشتگاه , پلیس , تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بار دیگر صحبت از استعفا کرد و گفت به رفتن اصرار دارد.
محمد رویانیان که معمولا در جمع خبرنگاران به یک بار صحبت اکتفا نمی کند، در جمع دیگری از خبرنگاران با اشاره به اینکه در فوتبال، مافیا وجود دارد عنوان کرد: سکوت فایده‌ای ندارد باید قیام کرد. من به احترام داوری حرفی نزدم. در فوتبال ما مافیایی وجود دارد که نمی‌توانیم سکوت کنیم. بازیکنی باید 15 روز در لیگ بازی نکند اما پس از 10 روز وارد مسابقات می‌شود.

وی ادامه داد: هر چه سکوت می‌کنیم بیشتر ما را می‌زنند. دیگر سکوت فایده‌ای ندارد همه با این داور مشکل داشتند اما می‌آیند این داور را برای دربی انتخاب می‌کنند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس افزود: من به خاطر فضای کثیف فوتبال استعفا دادم و آن را دیگر پس نمی‌دهم می‌خواهم بروم. پیگیر این موضوع هم خواهم بود. خیلی مسائل پشت پرده است که به زودی خواهم گفت. می دانم این رفتارها از کجا نشات می‌گیرد و به زودی با هواداران صحبت می‌کنم.

رویانیان خاطرنشان کرد: مواضع فوتبالی من مشخص است. به شیرینی تذکر دادم در مورد قلعه‌نویی صحبت نکند زیرا من او را دوست دارم. بحث قلعه‌نویی با همه استقلالی‌ها جداست. به او علاقه خاصی دارم. اگر کاری هم کرده باشد چون فوتبالیست است، ایرادی ندارد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره پرتاب نارنجک در دیدار دربی یادآور شد: پرتاب نارنجک بین سه بازیکن پرسپولیس هم حرف و حدیث‌هایی داشت. همه چیز را به زودی خواهم گفت. مافیای فوتبالی را به زودی رو می‌کنم علت اینکه چرا فوتبال ما نتیجه نمی‌گیرد مشخص می‌کنم. همه قمار بازی‌ها را رو می کنم و با تمام هواداران صحبت می‌کنم تا مسائل روشن شود.


:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: مدیر , عامل , باشگاه , پرسپولیس , رویانیان ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

به گزارش صراط، قاسم احمدی با گله‌مندی از هیئت‌رئیسه مجلس به دلیل عدم اعلام وصول طرح استیضاح وزیر صنعت گفت: هیئت‌رئیسه خارج از اصول قانونی و اداری انجام وظیفه می‌کند و این در حالیست که اعضای هیئت‌رئیسه سوگند یاد کرده‌اند که عدالت را رعایت کنند.

وی افزود: بیش از دو ماه است که طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با امضای حدود 40 نفر از نمایندگان به هیئت‌رئیسه تحویل داده شده است اما علی‌رغم اعلام وصول طرح استیضاح وزیر کار در روزهای اخیر طرح استیضاح وزیر صنعت دو ماه است که مسکوت مانده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سؤال اینجاست که در شرایط کنونی کشور مسأله تولید و تورم و بحث نظارت بر قیمت‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است یا استیضاح وزیر کار به دلیل ابلاغ حکم سرپرستی برای مرتضوی در سازمان تأمین اجتماعی و این در حالیست که حکم توسط معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شده اما وزیر کار باید پاسخگو باشد



:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
اینکه بیش از 2 میلیون خودرو گازسوز بیش از 10 سال معاینه فنی نشده اند و این خودروها حکم یک بمب متحرک در سطح شهر را دارند بارها مورد تاکید قرار گرفته است.
به گزارش صراط،اینکه بیش از 2 میلیون خودرو گازسوز بیش از 10 سال معاینه فنی نشده اند و این خودروها حکم یک بمب متحرک در سطح شهر را دارند بارها مورد تاکید قرار گرفته و نتیجه آن طی دوسال گذشته به گفته رئیس هیات مدیره انجمن CNG آتش گرفتن 12 خودرو گازسوز در جایگاه های سوخت سراسر کشور بوده است.
متولی اصلی بازرسی ادواری خودروهای گازسوز، وزارت کشور است که اخیرا با توجه به افزایش گلایه ها و البته هشدارها در خصوص عواقب معاینه نشدن این خودروها بالاخره مسوولان از معاینه فنی این خودروها در مراکز معاینه فنی خودروها خبردادند.
اواخر آبانماه امسال ‌مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) تاکید کرد: بازرسی ادواری مخازن CNG خودروهای گازسوز به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر به منظور جلوگیری از بروز حوادث و سوانح تلخ تا امروز مغفول مانده بود که خوشبختانه این مهم قرار است به زودی به اجرا گذاشته شده و مراکز معاینه فنی خودروها از سوی وزارت کشور برای انجام این بازرسی‌ها معرفی شده‌اند.
این درحالی است که امروز معاون بهره برداری ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در خصوص تست مخازن CNG، پس از گذر بیش از دوماه از وعده آغاز بازرسی ادواری مخازن CNG تاکید کرده متولی اصلی این امر وزارت کشور است اما سازمانی که در وزارت کشور مستقر شده و امور معاینه فنی را پیگیری می کند سازمان دهداری ها و شهرداری ها هستند و این طرح در مراکز معاینه فنی اجرا نمی شود.
 


:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: خودرو , گازسوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
جعفر قادری تصریح کرد: اینکه این لیست شامل چه افرادیست مساله ی ما نیست، بلکه موضوع اینست که الان ۷۰-۸۰ میلیارد تومان از سرمایه های کشور در دست این افراد است و ما با مشکل اقتصادی مواجه شده ایم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به لیست ۳۰۰ نفره مفسدان اقتصادی گفت: لیست ۳۰۰ نفره مفسدان همچون توپی است که دولت به زمین دیگران می اندازد. 

جعفر قادری تصریح کرد: اینکه این لیست شامل چه افرادیست مساله ی ما نیست، بلکه موضوع اینست که الان ۷۰-۸۰ میلیارد تومان از سرمایه های کشور در دست این افراد است و ما با مشکل اقتصادی مواجه شده ایم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید دولت این لیست را در اختیار قوه قضائیه قرار دهد و افرادی که به واقع دارایی های زیادی دارند و از این تسهیلات بانکی سوء استفاده می کنند را شناسایی کرده و پولها را بازپس بگیرند. در این میان افرادی هم هستند که تسهیلاتی گرفته اند و الان به دلیل مشکلات اقتصادی به واقع توان باز پرداخت آنها را ندارند.

 

این نماینده مجلس اذعان داشت: موضوع لیست ۳۰۰ نفره مفسدان اقتصادی که دولت آن را مطرح کرد و ادامه دار شده یک پشت پرده سیاسی دارد که نمی خواهم به آن اشاره کنم. اما بهتر است به جای سروصدا کردن ، دولت و قوه قضائیه با تعامل و مشترکا موضوع را حل کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه دولت فرافکنی کرده و تسهیلاتی که توسط بانک های دولتی به این افراد پرداخت شده را خود باید پس می گرفت، تاکید کرد: این پول ها و تسهیلات از طریق بانک های دولتی پرداخت شده است و باید ضمانت های معتبر برای بازپرداخت آنها گرفته می شد. اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده و اکنون خود دولت هم نمی تواند تسهیلات را پس بگیرد.

به گزارش زندگی،قادری در پایان اظهار داشت: افرادی که از این تسهیلات برای مقاصد خود بهره برده اند، یا افرادی که بدون دریافت ضمانت های کافی این تسهیلات را با رابطه پرداخت کرده اند باید از طریق مراجع قضائی با آنها برخورد جدی و قاطع صورت بگیرد و در این میان دولت نیز لازم نیست فضاسازی زیادی کند.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: لیست , مفسدان , اقتصادی , برنامه , بودجه ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
براساس آمارهای سازمان بهزیستی درحال حاضر فقط ۱۸ درصد کودکان بی سرپرست تحت پوشش این سازمان شرایط واگذاری به خانواده ها را دارند در حالی که در صورت تصویب قانون جدید شرایط واگذاری ۵۰ درصد کودکان فراهم می‌شود.
در حال حاضر ۹ هزار و ۵۰۰ کودک در مراکز و خانه های کودک تحت پوشش سازمان بهزیستی نگهداری می شوند که در شرایط فعلی فقط ۱۸ درصد کودکان شرایط داشتن سرپرست دائم و فرزند خوانده شدن را دارند.

همچنین بر اساس آمارهای سازمان بهزیستی ۹ درصد کودکان بهزیستی سر راهی و ۷ درصد آنان نیز معلول هستند و فقط ۱۸ درصد کودکان تحت پوشش شرایط فرزند خواندگی را دارا هستند و در مجموع سالانه حدود یکهزار کودک به خانواده های دارای شرایط واگذار می شوند. که البته سهم استان تهران نیز در سال جاری فقط حدود ۱۸۰ کودک بی سرپرست و ۱۰ کودک به صورت امین موقت بوده که به خانواده ها سپرده شده اند.

قانون فرزندخواندگی مربوط به ۳۸ سال قبل است
با قانون قبلی فرزند خواندگی که که متعلق به ۳۸ سال قبل است واگذاری فرزند به خانواده ها بسیار سخت است و مدتی است سازمان بهزیستی با استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصین مفاد جدیدی به این قانون افزوده که پس از کش و قوسهای فراوان هم اکنون درکمیسیون اجتماعی در دست بررسی است.
 


:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: بهزیستی , فرزند , خواندگی , کودک , بی سرپرست ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
"باراک اوباما" معاون مشاور امنیت ملی خود را به عنوان رئیس جدید کاخ سفید معرفی کرد.
خبرگزاری فرانسه، "دنیس مک دانوف" از مشاوران امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا رئیس جدید کاخ سفید می شود. "باراک اوباما" در معارفه این سیاستمدار ۴۳ ساله در واشنگتن گفت : وی یکی از مشاوران نزدیک و قابل اعتماد من است.

به این ترتیب مک دانوف به عنوان عالیرتبه ترین همکار رئیس جمهوری آمریکا جانشین "جک لو" می شود. بر این اساس لو به عنوان وزیر دارایی جدید دولت اوباما معرفی شده است.

مک دانوف در دوره نخست ریاست جمهوری اوباما به همراه "تام دونیلون" در هسته داخلی یاران وی بوده و طی این سالها نقش اصلی را در تصمیم گیری های حساس دولت آمریکا ایفا کرده است.

از جمله این موارد می توان به خروج نظامیان آمریکایی از عراق و برنامه ریزی برای خروج نظامیان این کشور از افغانستان اشاره کرد.

گفتنی است این سیاستمدار اهل مینه سوتا در دانشگاه جرج تاون واشنگتن تحصیل کرده و مدتها به عنوان مشاور سیاست خارجی "تام دشل" سناتور پیشین جمهوریخواه فعالیت کرده است.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: رئیس , کاخ , سفید , باراک , اوباما , آمریکا , امنیت , ملی , ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
 
 

 

 
 
روزنامه‌هاي امروز کشور که تا ساعاتي ديگر بر روي کيوسک هاي مطبوعاتي قرار مي گيرند عناوين مهم خود را به موضوعات زير اختصاص دادند.
مهمترین عناوین روزنامه های امروز را در اینجا می توانید بخوانید.

*جام جم
-تور دوچرخه‌سواري جاده‌اي در استراليا
-بخشنامه جديد قوه قضاييه درباره معوقات بانكي
-مهريه 124 هزار سكه‌اي داماد را فراري داد
-احتمال 2 برابر شدن وام خودرو

*کیهان

-گام بلند دستگاه قضايي براي مبارزه با مفاسد اقتصادي
- بدهكاران بانكي ممنوع الخروج مي شوند
- سيدحسن نصرالله: روياي سرنگوني بشار اسد تحقق نخواهد يافت
- با وجود توافقات قبلي 1+5 از مذاكره با ايران طفره رفت

*وطن امروز
-بی‌بی‌سی دروازه فراماسونری؛ آگهي بنگاه خبرپراكني بريتانيا براي محافل شيطاني
-تقابل گروه‌های مصری در دومين سالگرد انقلاب اين کشور ادامه دارد؛کشته در پورت سعيد
-فرار غرب از منطق ایرانی؛ نشست ایران و 1+5 یک ماه به تعویق افتاد
-دبیرکل حزب‌الله لبنان: سقوط نظام سوریه خیالبافی است

*خراسان
-27 کشته در اعتراض ها به حکم اعدام 21 متهم حادثه ورزشگاه پورت سعيد    
-رئيس مجلس: رهبر انقلاب هيچ تأکيدي بر اجراي سريع فاز دوم هدفمندي نداشتند    
-فيلم‌هاي سه بعدي در جشنواره فجر مشهد اکران مي‌شود
-کرباسچي: کارگزاران بر حضور و فعال بودن اصلاح طلبان در انتخابات تأکيد دارد

*آرمان
 -کاندیدای انتخابات نخواهم شد در ائتلاف حضور ندارم؛ لاریجانی: به عسگراولادی هجمه نکنید
- محسن هاشمی در گفت وگو با آرمان:پدرم از گفتمان خود عدول نکرد
-نشست محرمانه موتلفه با اصلاح‌طلبان
- تعلیق 16 قاضی دادگستری استان تهران 
 


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: مهمترين , عناوين , روزنامه ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
بعد از آرامشی کوتاه در مناقشه هسته ای ایران و خارج شدنش از اولویت های جامعه جهانی به دلیل بحران ها و تحولات منطقه ای به خصوص وجود تنش در سوریه و سرگرم بودن ایالات متحده امریکا به تشکیل دولت جدیدش، پرونده هسته ای ایران مجددا از سایه در آمده و دوباره در سطح جهانی مطرح شده و مورد اهتمام سیاستمداران و دیپلمات های بین المللی قرار گرفته است.
 به صراحت باید گفت که ایران و پرونده هسته ای آن یکی از اولویت های سناتور جان کری، وزیر امور خارجه جدید ایالات متحده امریکا است. انتخاب او از سوی پرزیدنت باراک اوباما نشان می دهد که وی چه سیاست دو گانه ای را از طریق اعمال تحریم ها از یک سو و تاکید بر ادامه مذاکرات دیپلماتیک در قبال پرونده هسته ای ایران از سوی دیگر دنبال می کند.

کری در همین ابتدای کار گفته است که در هر لحظه هر چیزی ممکن است حتی اگر لازم باشد از گزینه نظامی هم استفاه می کنیم تا ایران را از رسیدن به اهداف هسته ای اش بازداریم.

این در حالی است که تمامی بازنشستگان و سیاستمداران اسرائیلی درباره برنامه هسته ای ایران اظهار نظر کرده اند. از اظهارات تند و تیز مقام های بازنشسته و فعلی اسرائیلی که چیز تازه ای نیست و همواره وجود داشته، بگذریم، اروپایی ها نیز اظهار نظرهای تازه ای را درباره برنامه هسته ای ایران آغاز کرده اند.

 


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: ایران , آمریکا , بازی , اوباما , ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
"با توجه به وضعيتي که آن هم ماحصل دولت‌هاي نهم و دهم است، براي انتخابات رياست جمهوري بيش از 40 و اخيراً 50 كانديدا مفروض است. در صورتي كه در بدترين شرايط تعداد به 7 يا 8 نفر مي‌رسيد. حتي در گذشته‌هاي دور براي رقابت انتخاباتي بايد دنبال كانديدا مي‌گشتيم. "
 مشروح گفت‌وگوي محسن هاشمي را در ادامه مي‌خوانيد:

اکنون هم سياسيون و هم بزرگان کشور تاکيد دارند که رمز گذر از مشکلات کنوني داخلي و خارجي، وحدت نيروهاي انقلاب و همچنين حضور پرشور مردم در انتخابات سال آينده است. اين حضور پرشور به چه نحوي محقق خواهد شد؟


در آستانه سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي قرار داريم. در زمان پيروزي انقلاب 17 سال داشتم و به دليل نزديكي به دست‌اندركاران انقلاب و جريان‌هاي سياسي در جريان خيلي از امور قرار دارم. هم اكنون 51 سال دارم و تجربه گرانقدري را در طول اين سال‌ها بدست آورده‌ام. در طول اين سال‌ها همان طور كه مي‌دانيد و بارها گفته شده ، بيش از 30 انتخابات مهم برگزار شده است. انتخابات مربوط به مجلس پيش‌نويس قانون اساسي، همه پرسي قانون اساسي، همه‌پرسي نوع حكومت و انتخابات رياست جمهوري تابه‌حال 10 بار و انتخابات مجلس نيز نزديك به 14 بار البته با ميان دوره‌اي‌ها و انتخابات خبرگان ، انتخابات شوراها و .... در شرايطي بودم كه تمامي اين انتخابات را مملوس زير نظر داشتم و در بخش مهمي از آنها درگير فكري يا عملي بوده‌ام، لذا با اين سابقه مي‌توانم بگويم كه تا به حال جمهوري اسلامي ايران انتخاباتي با اين حساسيت نداشته است.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , داخلی , ,
:: برچسب‌ها: محسن‌ هاشمي , انتخابات , 92 , روشنگري , رياست‌جمهوري ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

وزرای کارت گرفته دولت احمدی نژاد

سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی و حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش، چهار وزیری هستند که تاکنون از پارلمان اخطار و کارت زرد گرفتند.
چهار وزیر کابینه دهم تاکنون از مجلس نهم کارت زرد گرفته‌اند، در این میان اما شرایط وزیر اقتصاد از وزرای دیگر حساس‌تر است چرا که او دو کارته است و تنها یک قدم تا استیضاح فاصله دارد.
 
طبق ماده 211 آیین‌نامه داخلی مجلس، چنانچه در هر دوره مجلس، سه بار با رأی اکثریت نمایندگان حاضر، سؤالات نمایندگان از هر وزیر وارد تشخیص داده شود طرح استیضاح وزیر در صورت رعایت مفاد اصل هشتاد و نهم قانون اساسی و آیین‌نامه داخلی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.
 
نمایندگان مجلس نهم از ابتدای آغاز به کار این مجلس در 7 خردادماه سال جاری تاکنون به 4 وزیر کابینه دهم کارت زرد دادند.
 
سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی و حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش، چهار وزیری هستند که تاکنون از پارلمان اخطار و کارت زرد گرفتند.
 
محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در جلسه علنی 14 آذرماه پارلمان برای پاسخگویی به پرسش سیداحمدرضا دستغیب نماینده شیراز حضور یافت. 
 
 


:: برچسب‌ها: وزرا , وزیر , مجلس , کارت , دولت , احمدی نژاد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
رئیس کمیسیون ویژه حمایت تولید ملی مجلس جزئیات جلسه امشب دولت و مجلس در مورد کمک معیشتی به مردم را تشریح کرد

 

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 مجلس اظهار داشت: جلسه امشب مجلس و دولت با حضور روسای دو قوه، وزرای اقتصادی دولت و روسای کمیسیون‌ها و چهره‌های اقتصادی مجلس طبق روال گذشته برگزار شد.

وی افزود: دولت و مجلس در جلسه امشب توافق کردند که کمک معیشتی به مردم در شب عید انجام شود؛ البته کلیت این مسئله مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد تا دولت در مورد جزئیات این مسئله اطلاع رسانی کند.

فولادگر ادامه داد: هنوز در مورد نحوه پرداخت و منبع این پرداخت و همچنین نوع آنکه نقدی یا غیر نقدی باشد تصمیم قطعی و نهایی گرفته نشده و قرار است دولت در رابطه با این مسئله اطلاع‌رسانی داشته باشد.

این نماینده مجلس همچنین اظهار داشت: بحث در مورد اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها همچنان ادامه دارد و قرار است تا نمایندگان و دولت در این رابطه بیشتر با هم مباحثه داشته باشند.

وی تصریح کرد: همچنین در جلسه امشب بر این موضوع تاکید شد که دولت هرچه سریع‌تر لایحه بودجه را به مجلس ارائه دهد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دولتمردان در این جلسه به نمایندگان و نمایندگان به دولتمردان تذکر دادند تا از انجام مصاحبه و اظهار نظر‌هایی که موجب تنش در فضای کشور می‌شود و جو اقتصادی را تحت تاثیر قرار می‌دهند اجتناب کنند.



:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: توافق"مجلس"دولت ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد