نوشته شده توسط : مارال

قطع انجام تشریفات گمرکی در مرزها از اول بهمن ماه

مدیرکل گمرکات استان فارس گفت: از اول بهمن ماه امسال برای استان های مرکزی از جمله فارس در گمرکات مرزها، تشریفات گمرکی و صدور پروانه صادراتی انجام نمی‌شود.
  

مدیرکل گمرکات استان فارس گفت: از اول بهمن ماه امسال برای استان های مرکزی از جمله فارس در گمرکات مرزها، تشریفات گمرکی و صدور پروانه صادراتی انجام نمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی شیراز، سکینه سیاحی در نشستی در این اتاق افزود: طی بخشنامه‌ای که توسط گمرک ایران به گمرکات کل استان‌ها ابلاغ شده است از اول بهمن ماه امسال، گمرکات مرزی صرفا به پذیرش اظهارنامه‌های صادراتی اقدام خواهند کرد و صادرکنندگان باید پس از دریافت پروانه صادراتی تنها برای خروج کالا از کشور، آن را به گمرکات مرزی بفرستند.

وی ادامه داد: با توجه به این بخشنامه، از این پس صادرکنندگان باید تشریفات گمرکی صادرات کالاهای صادراتی تولید هر استان را در گمرکات همان استان انجام دهند.

مدیرکل گمرکات فارس اظهار کرد: گمرک ایران هدف خود را از صدور این بخشنامه، امکان استخراج آمار دقیق مبدا تولید کالاهای صادراتی، جلوگیری از ازدحام کالاهای صادراتی در مرزهای خروجی به ویژه مرز مشترک با کشورهای عراق و افغانستان و تسریع در خروج کالاهای صادراتی از کشور که کاهش هزینه تمام شده کالاهای صادراتی را در پی خواهد داشت، عنوان کرده است.

وی همچنین در پاسخ به گلایه برخی صادرکنندگان درباره صدور بخشنامه‌های خلق الساعه گفت: گمرک تنها مجری مقررات و صادرکننده بخشنامه‌هایی است که شما از آن رنج می‌برید ما هم رنج می‌بریم، زیرا شاهدیم صدور برخی بخشنامه‌ها سبب رکود صادرات می‌شود.

مدیر کل گمرکات فارس تصریح کرد: بارها از مسوولان خواسته‌ایم برای صدور بخشنامه‌ها به جای استفاده از کارشناسان دانشگاهی که به صورت عملی و تجربی با مسائل صادرات آشنا نیستند، از کارشناسانی که مستقیما با مساله صادرات درگیرند و دراین زمینه فعالیت می‌کنند، بهره ببرند.

سیاحی تاکید کرد: ما نیز معتقدیم باید جلوی صدور بخشنامه‌های مختلف و متناقض گرفته شود و توجه بیشتری به مشکلات صادرکنندگان شود.



:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: قطع انجام تشریفات گمرکی در مرزها از اول بهمن ماه ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

راه‌اندازی اولین بانک دریایی در کشور

معاون دریایی سازمان حفاظت از محیط زیست از تهیه و راه اندازی اولین بانک داده مکانی دریایی خبر داد و گفت: این بانک برای سواحل دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان است و در آن ۲۰ لایه اطلاعاتی قرار دارد که حاوی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری است
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، عبدالرضا کرباسی با اعلام این خبر اظهار کرد: اولین بانک داده مکانی دریایی برای دریاهای شمال و جنوب کشور تهیه و راه اندازی شده است.

معاون دریایی سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به جزئیات این بانک اطلاعاتی، گفت: این بانک داده ای، شامل انواع لایه های مختلف آلودگی محل استقرار صنایع است که بر اساس آن کمیت و کیفیت پساب های صنعتی مشخص می شود.

وی یادآور شد: این بانک داده ای توسط نیروهای متخصص در حوزه دریا و پساب سازمان محیط زیست تهیه شده است و می تواند نقش مهمی در برطرف کردن آلودگی های دریایی کشور داشته باشد.

کرباسی در ادامه تصریح کرد: این بانک برای سواحل دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان است و در آن ۲۰ لایه اطلاعاتی قرار دارد که حاوی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری است.

به گفته این مقام مسئول در سازمان حفاظت از محیط زیست، بانک داده مکانی دریایی در کشور هم اکنون با دسترسی محدود در اختیار قرار دارد و سایر اطلاعات مورد نیاز دستگاه های دیگر نیز بر این پایگاه بارگذاری می شود و در اختیار افراد قرار می گیرد.


:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: اولین بانک دریایی در کشور ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

رئیس‌جمهور را خدا تعیین می کند!

با نزدیک شدن به زمان سخنرانی احمدی نژاد در مجلس، رئیس جمهور دیدارهایی را با اعضای مجامع استانها ترتیب داده و سعی دارد با جلب نظر نمایندگان به صورت جداگانه ،آنان را متقاعد به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها کند.رئیس جمهور البته در این دیدار ها سخنان جالبی را بر زبان می راند.
تابناک:روز گذشته در جلسه هیات رئیسه مجلس تصمیم گرفته شد تا وقتی از طرف مجلس در اختیار احمدی نژاد قرار داده شود تا وی بتواند در حضور نمایندگان ملت سخنان خود را بگوید.
 
پر واضح است که رئیس جمهور از مدتی  پیش از آنکه به مجلس برود فعالیت خود را شروع کرده و در حال رایزنی در جهت ارائه لایحه ای برای اجرای فاز دوم هدهمندی یارانه هاست و قصد دارد به هر ترتیبی که شده با نفوذ بر نمایندگان هدف خود را اجرایی کند.
 
در اوایل هفته گذشته مجمع نماینگان استان خراسان رضوی به دعوت معاون پارلمانی رئیس جمهور به بهانه بررسی مسائل و مشکلات استان جلسه با رئیس جمهور داشته اند که ار این جلسه احمدی نژاد بر لزوم اجرای هدفمندی تاکید داشته و اجرای فاز دوم هدفمندی را تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور دانسته است.
 
دیروز نیز بار دیگر معاونت پارلمانی رئیس جمهور از مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی دعوت کرد و این بار نیز بر لزوم اجرای هدفمندی اصرار کرد.
 
غلامرضا نوری نماینده مردم بستان آباد گفت: احمدی نژاد در این دیدار درباره هدفمندی یارانه ها با نمایندگان استان صحبت کرد و با تاکید بر اینکه باید فاز دوم اجرا شود گفت؛ با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها درامد حاصل از این کار صرف هزینه های جاری خواهد شد و در نتیجه می توان پول نفت را صرف توسعه عمرانی کشور کرد و این در شرایط حاضر بهترین راه حل بحران است.
 
در این جلسه که دقایقی بعد از شروع صحبتهای رئیس جمهور و بعد از مطرح شدن ترک صحن بعد از سخنرانی توسط وی مطرح شد با اعتراض برخی از نمایندگان مواجه شد.
 
مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه در گفتگوی دو طرفه ای که با احمدی نژاد داشت خروج احمدی نژاد از صحن را مغایر قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس دانست و گفت: شما باید در مجلس حضور داشته باشید و نظرات نمایندگان را بشنوید.
 
احمدی نژاد در این باره متذکر شد اگر مجلس بخواهد برای حضورش در صحن شرایطی را تعیین کند از حضور در مجلس خودداری خواهد کرد.
 
در این دیدار چند موضوع دیگر ازجمله مباحث انتخاباتی نیز مطرح گشت و رئیس جمهور در پاسخ به این گفته یکی از نمایندگان که انتظار میرود دولت در انتخابات دخالت نکند گفت رئیس‌جمهور را در ایران خدا تعیین میکند.
 
حمید رضا فولادگر با کم سابقه دانستن دیدارهای اخیر احمدی نژاد با مجامع نمایندگان استانها گفت: محور سخنرانی احمدی نژاد در مجلس در خصوص اجرای فاز دوم هدفندی است و به این نکته اشاره کرده که ما فعلا قصد اجرای فاز دوم را نداریم و می خواهیم در آینده به صورت لایحه تقدیم مجلس کنیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا این دیدارها در جهت رایزنی برای مطرح کردن این لایحه است گفت: وی قصد دارد که نظر نمایندگان مجمع استان را در خصوص اجرای هدفمندی یارانه ها جلب کند البته در خصوص مسائل استان هم مباحثی مطرح شد.
 
وی افزود صحبتهای رئیس جمهور احتمالا با چند محور باشد و فکر کنم که بحث استخدام های اخیر و کسری بودجه از مهم ترین محورهای این بحث باشد. همچنین رئیس جمهور همچنان اصرار داشتند که بعد از اتمام صحبتهایش جلسه را ترک کند و در زمان دیگر به واکنش نمایندگان پاسخ دهد.
 
پیش بینی می شود که طی روزهای آینده احمدی نژاد با مجامع استانهای دیگر نیز دیدارهای داشته باشد تا بتواند با جلب نظر نمایندگان اهداف خود را اجرایی کند


:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: احمدی نزاد , هدفمندی , یارانه , فاز دوم , مجلس ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

اجاره مسکن بوی شب عید گرفت+جدول

 

 

چند روزی است که اغلب بنگاهداران مسکن در مناطق مختلف تهران خبر از بازگشت رونق البته به میزان ضعیف به بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی می‌دهند.
 
به گزارش "ندای انقلاب" به نقل از دنیای اقتصاد، معمولا یک یا دو ماه باقی مانده به سال جدید ، بازار اجاره واحدهای مسکونی با مراجعه عده‌ای از متقاضیان رو به رو می‌شود....
 


:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی "اجاره مسکن در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

هدفمندسازی هدفمندی یارانه ها در شرایط تحریم


۱- انتظار اولیه طراحان هدفمندی یارانه ها این بود که با حذف یارانه انرژی مصرف گاز روزانه ۱۵۰ میلیون متر مکعب و میزان مصرف فراورده های نفتی حدود ۳۰۰ هزار متر مکعب کاسته شود و این مازاد بجای مصرف داخلی صادر شده و درامد حاصله صرف سرمایه گذاری برای توسعه کشور گردد.

۲- با وقوع تحریمها ( که در زمان طراحی طرح هدفمندی انتظار آن نمی رفت) عملا نه تنها امکان صادر کردن حاملهای انرژی مازاد حاصله از هدفمندی وجود ندارد بلکه صادرات عادی نفت کشور هم از حدود ۲.۲ میلیون بشکه به حدود یک میلیون بشکه در روزکاهش یافته است.

۳- در صورتی که در زمان کاهش صادرات مصرف داخلی نیز کاهش یابد عملا بسیاری از چاههای نفتی باید تعطیل شوند . فرایند تعطیل و راه اندازی مجدد چاههای نفتی بسیار پرهزینه است و در بسیاری از موارد منجر به از دست دادن نفت قابل استحصال می گردد. ضمنا در حوزه های مشترک با همسایگان قطع استخراج از سوی ما به معنای واگذاری کامل ذخایر به رقبا خواهد بود.

۴- در قانون هدفمندی یارانه ها با توجه به هدف اصلی طرح هدفمندی مقرر شده است که قیمت فراورده های نفتی به نزدیکی قیمت فوب خلیج فارس برسد. فرض این بوده است که فراورده های مزبور در صورت غدم مصرف داخلی با قیمت فوب خلیج فارس قابل صدور هستند.. اگر فرض کنیم که با هدفمندی ۳۰۰ هزار بشکه به نفت قابل صدور کشور اضافه خواهد شد و با توجه به صادرات ۲.۲ میلیون بشکه ای نفت در قبل از تحریمها، عملا ۲.۵ میلیون بشکه نفت برای صادرات در اختیار دولت
خواهد بود. این نفت در قبل از تحریمها با قیمت هر بشکه حدود ۱۰۰ دلار فروخه می شد که روزانه ۲۵۰ میلیون دلار عایدی می داشت. اما امسال از ۲.۵ میلیون بشکه نفت قابل صدور تنها ۱ میلیون بشکه آن قابل صدور است که اگر ۱۰ درصد هزینه اضافی مربوط به بیمه و تسعیر ارزهای متفرقه و هزینه های جانبی ناشی از تحریم را هم محاسبه کنیم درآمد حاصل از آن حدود روزانه ۹۰ میلیون دلار خواهد بود. به عبارت دیگر هر بشکه نفت قابل صدور ایران در شرایط جدید تنها ۳۶ دلار عایدی خواهد داشت که به هر میزان صرفه جویی داخلی افزایش یابد این عدد کمتر خواهد شد.

۵- در مورد گاز با تعویق طولانی خط لوله صلح و با روند رو به کاهش صادرات گاز به ترکیه و نبودن هیچ برنامه صادراتی جدی دیگری در افق، وضعیت چندان بهتر نیست. با کاهش اجباری تولید نفت حتی مصرف گاز برای افزایش فشار چاههای
نفت نیز در مواردی فاقد توجیه خواهد شد. بنا بر این به بار نشستن طرحهای جدید افزایش تولید گاز عملا نتیجه ای جز هدر رفتن منابع نخواهد داشت.

۶- با کاهش درامدهای نفتی ، دولت عملا از منابع لازم برای سرمایه گذاریهای توسعه ای محروم شده است. این در شرایطی است که به دلیل وضعیت هرم سنی کشور، بیشترین تعداد جویندگان کار هر ساله وارد بازار کار می شوند. در غیاب سرمایه گذاریهای توسعه ای نه تنها پاسخگویی به خیل جویندگان کار ممکن نخواهد بود بلکه حفظ سطح اشتغال فعلی نیز در سایه فشارهای تحریمی آسان نیست.

۷- بر خلاف آنچه که تا دو سه سال قبل تصور می شد ، وضعیت چشم انداز تولید نفت در جهان به دلیل توسعه فناوریهای حفاری افقی به شکلی در آمده است که احتمالا در سالهای آینده رشد تولید نفت و گاز از رشد مصرف آنها پیشی خواهد گرفت و
بنا بر این قیمت واقعی نفت به مرور زمان کاهش خواهد یافت. بنا بر این کاهش تولید نفت در زمان حاضر عملا به معنای برباد دادن سرمایه ملی خواهد بود.

بر مبنای نکات بالا ، در شرایطی که حاملهای انرژی صرفه جویی شده در مرحله دوم هدفمندی، باعث ایجاد ارزش افزوده برای اقتصاد ملی نمی گردند و در شرایطی که کاهش دادن تولید نفت عملا جز با صرف هزینه گزاف ممکن نیست، به نظر می
رسد که مبانی نظری طرح هدفمندی یارانه ها سالبه به انتفاء موضوع گردیده اند و بنا بر این تداوم آن روش فاقد معنای واقعی خواهد بود.
در عوض با توجه به شرایط دشوار اقتصاد ملی در مواجهه با تحریم و نیاز به توسعه تولید داخلی و اشتغالزایی به نظر می رسد اگر حاملهای انرژی غیر قابل فروش در بازار داخلی به قیمت ارزان عرضه شوند می توانند به عنوان محرک اقتصادی
باعث ایجاد رونق اقتصادی و افزایش سطح تقاضای داخلی و سطح اشتغال گردند و تا حدودی تبعات رکودی ناشی از تحریمها را جبران نمایند.



:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: هدفمندسازی هدفمندی یارانه ها در شرایط تحریم ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

ایران به وزارت خارجه مصر اعتراض کرد

 
رئیس دفتر حفاظت از منافع ایران در مصر درباره برگزاری همایش ضد ایرانی در قاهره همزمان با سفر صالحی گفت: هدف اصلی برگزارکنندگان این همایش هدف قرار دادن نزدیکی ایران و مصر بوده است و لذا تلاش داشتند این به اصطلاح همایش همزمان با سفر وزیر خارجه کشورمان برگزار شود تا شاید به هدف خود که برهم زدن این سفر بود نایل شوند.

مجتبی امانی گفت: ...



:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: اعتراض ایران به وزارت خارجه مصر"هشدار به دولت درباره مصوبه 11 ميليارد دلاری » ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
نامه هکرها به رئیس جمهور آمریکا
گروه هکرهای ناشناس مدعی شدند که حمله محروم‌سازی از سرویس (DDoS) شبیه جنبش " وال استریت را تسخیر کنید" بوده و تنها به جای فضاهای فیزیکی تلاش می کند که اینترنت را تسخیر کند، از این رو این اقدام باید به عنوان یک تظاهرات قانونی به رسمیت شناخته شود.
به گزارش 598 به نقل از مهر، حمله محروم‌سازی از سرویس (DDoS) نوعی از حمله ‌است که هدف آن از کار انداختن سرویس یا سرویس‌های خاصی روی سرور مورد نظر است که معمولاً برای از کار انداختن سرویس http به کار می ‌رود که باعث می ‌شود سایتهای روی سرور از دسترس خارج شوند. انجام این حمله (برخلاف بسیاری از انواع دیگر حمله‌ها) تحت هر شرایطی جرم محسوب می‌شود و پیگرد قانونی دارد....

 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: نامه هکرها به رئیس جمهور آمریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

تحقیق و تفحص از وزارت کشور به کمیسیون شوراهای مجلس ارسال شد

تهران- نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، گفت: تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت کشور به کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

 

ˈ عباس قائد رحمتˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، افزود: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی عملکرد وزارت کشور و استانداری‌های زیر‌مجموعه در بخش جذب، استخدام و اعتبارات و بودجه، طرح تحقیق و تفحص را تهیه کرده‌اند.

قائد رحمت ادامه داد: در این راستا نمایندگان مجلس شورای اسلامی استانداری‌های تهران، آذربایجان، فارس و لرستان را به عنوان نمونه از میان 30 استان انتخاب کردند تا این عملکردها را نسبت به این استانداری‌ها بررسی کنند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی این موضوع را در راستای وظایف نمایندگی نمایندگان مجلس و مطلع شدن از عملکرد استانداری‌های کشور انجام می‌دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با یادآوری این که این تقاضا تنها در راستای شفاف سازی عملکرد استانداری‌ها برای مردم است، ادامه داد: اگر این استانداری‌ها عملکرد خوبی داشته باشند تشویق می‌شوند و اگر عملکرد مناسبی نداشته باشند موضوع بررسی می‌شود.

قائد رحمت با یادآوری این که در این راستا تاکنون برخی استانداری‌ها عملکرد خود را به کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده‌اند، افزود: اگر نمایندگان امضا کننده قانع شوند دیگر این موضوع پیگیری نمی‌شود ولی در صورت قانع نشدن آنان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی این موضوع را به صورت میدانی بررسی می‌کنند.
 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: نماینده مردم "درخواست تحقیق و تفحص از وزارت کشور به کمیسیون شوراهای مجلس ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

 

 مهاجر غيرقانوني در آبهاي مالزي ناپديد شدند

این کشتی بیش از ظرفیت بار داشت و تلاطم دریا نیز به غرق آن کمک کرد. این سخنگو اضافه کرد عملیات جستجو برای یافتن ناپدید شدگان ادامه دارد.
وی گفت این قایق حامل حدود پنجاه نفر بود با این شمار دقیق سرنشینان آن مشخص نیست.
مسئولان پلیس دریایی مالزی پس از آن از این حادثه اطلاع یافتند که یکی از سرنشینان این قایق با خط ویژه ای که پلیس دریایی مالزی برای اطلاع رسانی حوادث اختصاص داده است، تماس گرفت.

پلیس دریایی مالزی در پی این این تماس برای نجات سرنشینان قایق که شامل دو کودک نیز بودند به محل شتافتند.
غرق کشتی های حامل مهاجران غیرقانونی در آبهای نزدیک مالزی تبدیل به یک معضل بر ای پلیس دریایی مالزی است، زیرا کشور تقریبا پیشرفته مالزی بازار کار مناسبی برای اتباع کشورهای فقیرتر همسایه از جمله اندونزی و میانمار به شمار می رود که در مالزی به طور غیرقانونی مشغول کار می شوند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، ماه دسامبر نیز، ده اندونزیایی از جمله دو زن باردار، در پی غرق شدن قایق حامل آنها در آبهای نزدیک جوهور جان خود را از دست دادند.
همچنین ماه گذشته، نزدیک به پانصد نفر پس از نزدیک شدن قایقشان به سواحل مالزی با شنا خود را به ساحل رساندند با این حال یک نفر از آنها غرق شد.
گفته می شود آنها از جمله اعضای قبیله روهینگیا میانمار بودند که با فرار از خشونت ها در این کشور خود را به مالزی رساندند.

 


 
تهران / واحد مرکزی خبر/ سیاسی 1391/10/25
دستکم هشت مهاجر غیرقانونی اندونزیایی پس از آنکه قایق حامل آنها در طوفان غرق شد ناپدید شدند با این حال چهل و یک تن دیگر نجات یافتند.
به گفته سخنگوی پلیس دریایی مالزی این قایق نزدیک ایالت جوهور در جنوب مالی واژگون شد. وی گفت



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: ناپدیدشدن 8 مهاجر در آبهای مالزی"اخبار خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
فرزاد جمشيدی ممنوع الملاقات شد
 
تلاش برای دریافت آخرین وضعیت این مجری که حال او وخیم است، بی نتیجه ماند.

يكي از اعضاي خانواده مجري برنامه‌هاي «ياد خدا» و «ماه خدا» در گفتگو با خبرنگار ما با تاييد اين خبر گفت: از مردم مي خواهيم براي او دعا كنند...



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: فرزاد جمشيدی ممنوع الملاقات شد "اخبارداخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد